Ан-158 під час випробувань у Латинській Америці підтвердив можливість базування на аеродромах на висоті 4 тис. м над рівнем моря
Український регіональний літак нового покоління Ан-158 під час листопадових випробувань у Латинській Америці в умовах високогір'я підтвердив можливість експлуатації з базуванням на аеродромах, розташованих на висоті 4 тис.м, повідомляє прес-служба ДП "Антонов".
"Це дасть змогу значно розширити географію експлуатації літаків сімейства Ан-148/Ан-158, зокрема в Латинській Америці: авіаперевізники країн цього регіону, зокрема Аргентини, Перу, Болівії, Нікарагуа та Куби висловили намір придбати близько 50 таких машин", - наголошують у прес-службі.
Як уточнюють у ДП, випробування проходили в аеропортах р. Латакунга, Еквадор, (2800 м над рівнем моря) і в р. до Ла-Пас, Болівія (4000 м над рівнем моря).
"Наразі ДП "Антонов" готує документацію для отримання відповідних доповнень до сертифіката типу на літак", - повідомляє прес-служба.
Ан-158 призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км, серійне виробництво літака організовано в Києві. У рамках укладеного з російською лізинговою компанією "Ільюшин Фінанс Ко" (ІФК) у 2011 році контракту, на потужностях ДП "Антонов" будується шість літаків Ан-158 для кубинської Cubana de Aviacion. Перший літак передали замовнику в квітні, другий - у липні, третій - у серпні. Ще три літаки планується зібрати в Україні в 2014 році. Літак оснащений двигуном Д-436-148 розробки ДП "Івченко Прогрес" і виробництва ВАТ "Мотор Січ" (Запоріжжя).
За даними розробника, на сьогодні 21 літак сімейства Ан-148/ 158 працює у складі авіакомпаній чотирьох країн.
За оцінками "ІФК", потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється не менше ніж у 400 машин. Портфель замовлень на літаки сімейства оцінюється в понад 130 літаків.
Наразі ДП "Антонов" веде роботу щодо забезпечення сертифікації сімейства пасажирських регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148/158/168 до ЄС.