Інтерфакс-Україна
15:50 18.12.2013

Лінія метро на Троєщину пролягатиме через пр. Маяковського

2 хв читати
Лінія метро на Троєщину пролягатиме через пр. Маяковського

Подільсько-Вигурівську лінію Київського метрополітену від станції "Райдужна" в напрямку житлового масиву Вигурівщина- Троєщина буде прокладено через проспект В.Маяковського з основним електродепо "Троєщина".

Як повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації (КМДА), це закріплено у відповідному розпорядженні міської влади.

У свою чергу, департамент транспортної інфраструктури КМДА має визначити генеральну проектну та генеральну підрядну організації для виконання робіт із проектування та спорудження дільниці.

Фахівці мають розробити проектно-кошторисну документацію, здійснити її експертизу і затвердити, а профільний департамент - надати інвестиційні пропозиції щодо зарахування цих робіт до програми економічного і соціального розвитку Києва на 2013 та наступні роки.

Також, згідно з розпорядженням, після завершення робіт передбачається відновлення покриття проїзної частини проспекту Маяковського за всією шириною дороги і передання її в установленому порядку КП "Шляхово-експлуатаційне управління із ремонту та утримання автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району".

Перша черга четвертої Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на станцію "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії), "Подільська" (пересадка на станцію "Тараса Шевченка" Куренівсько-Червоноармійської лінії), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі лінію буде прокладено на Троєщину вздовж просп. Маяковського, а в протилежному напрямку - через вокзал "Київ- Пасажирський" до аеропорту "Київ" (Жуляни).

У вересні 2013 року лідер фракції "БЮТ-Батьківщина" у міськраді Тетяна Меліхова наголосила, що опозиція вимагає від влади розпочати будівництво лінії метро на Троєщину безпосередньо з Троєщини - з вулиці Милославської.

"КМДА хоче взяти під державні гарантії кредит на суму 16 млрд грн нібито для будівництва метро на Троєщину. Насправді за ці гроші планує побудувати станції метрополітену на Подолі, Одеській площі, Райдужному масиві, а також Подільський мостовий перехід через Дніпро. Але як будівництво цих об'єктів допоможе троєщинцям? Адже кожен житель Троєщини знає, що Райдужний масив - це аж ніяк не Троєщина", - зазначала Т.Меліхова.

Заступник голови КМДА Михайло Костюк у листопаді поточного року зазначив, що будівництво метро на Троєщину, швидше за все, фінансуватиме консорціумом банків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кількість загиблих у Куп'янську-Вузловому зросла до двох - Нацполіція

Пасажиропотоки через кордон на в’їзд та виїзд цього тижня рівні – дані Держприкордонслужби

Угорщина й Словаччина збираються оскаржити в суді постанову ЄС про заборону імпорту нафти й газу з РФ

Четверо цивільних постраждали внаслідок ворожих обстрілів та атака БпЛА в Сумській області - ОВА

Лідери Нідерландів, Фінляндії та Великої Британії обговорили гарантії безпеки для України та нові варіанти її підтримки

У понеділок в Україні цілодобово діятимуть обмеження обсягом від 2,5 до 4 черг - Укренерго

Єврокомісія втратила доступ до свого рекламного облікового запису у соціальній мережі Х - ЗМІ

Кількість загиблих від ворожих обстрілів у Харківській області зросла до трьох у неділю – прокуратура

Імовірне знищення Печенізької дамби не матиме критичного впливу на фронт – 16 армійський корпус ЗСУ

Колишнього міністра оборони і ексрегіонала Кузьмука звільнили з позиції позаштатного радника Командувача Сил ТрО

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА