Інтерфакс-Україна
15:50 18.12.2013

Лінія метро на Троєщину пролягатиме через пр. Маяковського

2 хв читати
Лінія метро на Троєщину пролягатиме через пр. Маяковського

Подільсько-Вигурівську лінію Київського метрополітену від станції "Райдужна" в напрямку житлового масиву Вигурівщина- Троєщина буде прокладено через проспект В.Маяковського з основним електродепо "Троєщина".

Як повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації (КМДА), це закріплено у відповідному розпорядженні міської влади.

У свою чергу, департамент транспортної інфраструктури КМДА має визначити генеральну проектну та генеральну підрядну організації для виконання робіт із проектування та спорудження дільниці.

Фахівці мають розробити проектно-кошторисну документацію, здійснити її експертизу і затвердити, а профільний департамент - надати інвестиційні пропозиції щодо зарахування цих робіт до програми економічного і соціального розвитку Києва на 2013 та наступні роки.

Також, згідно з розпорядженням, після завершення робіт передбачається відновлення покриття проїзної частини проспекту Маяковського за всією шириною дороги і передання її в установленому порядку КП "Шляхово-експлуатаційне управління із ремонту та утримання автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району".

Перша черга четвертої Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на станцію "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії), "Подільська" (пересадка на станцію "Тараса Шевченка" Куренівсько-Червоноармійської лінії), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі лінію буде прокладено на Троєщину вздовж просп. Маяковського, а в протилежному напрямку - через вокзал "Київ- Пасажирський" до аеропорту "Київ" (Жуляни).

У вересні 2013 року лідер фракції "БЮТ-Батьківщина" у міськраді Тетяна Меліхова наголосила, що опозиція вимагає від влади розпочати будівництво лінії метро на Троєщину безпосередньо з Троєщини - з вулиці Милославської.

"КМДА хоче взяти під державні гарантії кредит на суму 16 млрд грн нібито для будівництва метро на Троєщину. Насправді за ці гроші планує побудувати станції метрополітену на Подолі, Одеській площі, Райдужному масиві, а також Подільський мостовий перехід через Дніпро. Але як будівництво цих об'єктів допоможе троєщинцям? Адже кожен житель Троєщини знає, що Райдужний масив - це аж ніяк не Троєщина", - зазначала Т.Меліхова.

Заступник голови КМДА Михайло Костюк у листопаді поточного року зазначив, що будівництво метро на Троєщину, швидше за все, фінансуватиме консорціумом банків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Очільника Енергетичної митниці Комара тимчасово усунено від виконання обов’язків на час розслідування

Україна зацікавлені у залученні японського бізнесу в проєкти від зеленої енергетики до високотехнологічного виробництва - Качка

Під Києвом відбувся допрем’єрний показ фільму про участь ветеранів ГУР у найскладнішому забігу у світі

На вовчанському напрямку фіксують участь у війні найманців із низки країн, зокрема, Китаю - Зеленський

Історичну синагогу "Нахлас Еліезер" в Одесі пошкоджено під час нічної атаки РФ

Сибіга провів зустріч з представниками японського бізнесу та JICA

Зеленський у Харкові зустрівся з пораненими воїнами та відзначив їх державними нагородами

Японія продовжуватиме підтримувати зусилля України щодо якнайшвидшого досягнення міцного миру - МЗС

Понад 1 тис. закладів первинної меддопомоги надають ветеранам розширений перелік безоплатних послуг - Мінветеранів

Відновлення мереж після бойових дій компаніями "ДТЕК" у I пів.-2025 уже зрівнялося з обсягами за весь 2024р

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА