Україна продовжила стандарт Євро-3 на бензини й дизпаливо до кінця 2015 р.

Дію стандарту якості Євро-3 бензину й дизельного пального в Україні продовжено до кінця 2015 року, відповідну постанову №927 від 1 серпня Кабінет Міністрів оприлюднив у четвер.
Цей документ затверджує техрегламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельних, суднових і котельних палив і набуде чинності через шість місяців після публікації.
Згідно з ним, в Україні встановлюються три екологічні класи бензину й ДП: Євро-3, Євро-4 і Євро-5 залежно від змісту сірки.
При цьому пропонований кінцевий термін введення в обіг нафтопродуктів класу Євро-3 - до 31 грудня 2015 року, Євро-4 - до 31 грудня 2017 року, а класу Євро-5 - необмежений, але за умови, що з 2017 року забороняється використання добавок (присадок) із концентрацією марганцю понад 6 мг на куб. дм.
Глава Міненерговугілля Едуард Ставицький 1 серпня за підсумками засідання уряду повідомив журналістам, що Кабмін затвердив у цілому техрегламент і ухвалив рішення про перехід на стандарти Євро-3, Євро-4 і Євро-5. Водночас він уточнив, що терміни продовження стандарту Євро-3 перебувають у компетенції Мінекономрозвитку, яке розробляло проект техрегламенту.
Україна неодноразово відкладала повний перехід на стандарти якості палива Євро-4 і Євро-5. Зокрема, дію старих стандартів, що відповідають вимогам Євро-2 і Євро-3, було продовжено в липні 2011 року, в січні 2012 року, в липні 2012 року.