15:33 04.02.2014

Лідерство на авторинку України в січні зберегла Geely

3 хв читати

Продаж нових легкових автомобілів в Україні в січні 2014 року зріс на 4,3% порівняно з тим самим місяцем 2013 року - до 10,95 тис. од., при цьому лідерство, як і в грудні минулого року, зберегли китайські Geely з приростом продажу на 44,3% до січня-2013 і часткою ринку близько 12,4%.

Як наголошується на сайті AUTO-Consulting, січневі продажі не варто сприймати як початок нової тенденції, оскільки на них позначилося кілька зовнішніх факторів, не пов'язаних з ринковими процесами.

На другому місці в січні виявилася Toyota (у січні-2013 - восьме місце) продаж якої зріс більш ніж удвічі - до 1,23 тис. од, частка а - 5,66 на п. п. , до 11,4%.

"Результат марки багато в чому був забезпечений поставками для МВС гібридних Toyota Prius, які не є ринковою транзакцією (угода відбувається в рамках продажу Україною квот на викид парникових газів у рамках Кіотського протоколу), однак результат вже котрий місяць дуже гідний навіть без урахування Prius" - зазначають аналітики.

Третя позиція - у ZAZ, який також поліпшив свої показники порівняно з січнем-2013, наростивши продаж на 17,8% - до 860 авто і зайнявши 7,85% ринку. На четверту позицію (з 10-й у січні минулого року ) піднявся Ford з приростом 75%.

Згідно з повідомленням, у січні остаточно визначився лідер між Hyundai і Kia: Kia тепер лідирує серед корейських брендів, посівши п'яте місце на ринку, тоді як лідер січня 2013 року Hyundai опустився на сьому сходинку, показавши падіння продажу на 37,8% до 587 од.

Водночас значно наростила свій вплив Skoda (що посіла шосту сходинку рейтингу), у якої вже майже 6% українського ринку. Додали в продажах (майже 40%) і Renault, що вийшли на восьму позицію.

А ось Volkswagen і Nissan почали здавати позиції, констатують аналітики. Продаж Nissan у січні скоротився на 36,7% - до 493 од, частка ринку впала з 7.4% у січні 2013 до 4.5% у січні поточного року, а Volkswagen втратив 47,7% продажу і опустився на 10-й рядок рейтингу

"Хоча обидва виробники наразі залишаються в топ-10 українського ринку, однак січнева тенденція для них має бути "холодним душем" - зазначають в AUTO-Consulting.

Водночас французькі виробники Peugeot і Citroen, навпаки, продовжують нарощувати продаж, при цьому в січні це краще вдавалося Peugeot (+90%). Не відстає і Mazda, якій вдалося збільшити січневий продаж на 164%.

Експерти також відзначають цікаву картину, що склалася в преміальному сегменті: несподівано "вистрілив" продаж Audi (+30%), в якої тепер і "пальма першості". Позитивну тенденцію продемонстрували Land Rover і Volvo.

"Усі інші преміум-марки продемонстрували спад продажу. Наразі ще рано говорити, чи закінчилися в стабільному класі передумови для збільшення збуту або ж покупці вирішили просто перечекати"смутні" часи.

Загалом, за оцінкою аналітиків, факт, що авторинок почав рік зі зростання, надасть психологічного ефекту на більшість операторів. На тлі дуже скромних очікувань від січня він виявився не таким вже й поганим.

Як повідомлялося з посиланням на дані AUTO-Consulting, загалом в Україні в 2013 році продано 201,566 тис. легкових автомобілів – на 7,4% менше, ніж роком раніше, і лідером продажу став бренд ZAZ.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА