МАУ перенесла термін запуску рейсу до Пекіна і не виключає подальших відстрочок

Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України" (МАУ, Київ) перенесла термін запуску дальньомагістрального рейсу на маршруті Київ-Пекін, повідомив журналістам президент компанії Юрій Мірошников.
"Характерна східна ситуація з усіма подальшими обставинами. Ми вже півроку не можемо отримати дозвіл китайської влади на польоти до Пекіна, тому перенесли відкриття рейсу з 12 квітня на кінець червня. Не виключено, що відкладатимемо і далі", - сказав він.
За словами Ю.Мірошникова, компанія в 2014 році планує відкрити кілька міжнародних маршрутів за напрямками Київ-Стокгольм, Мінськ, Кишинів, Дюссельдорф, а також кілька пунктів на Сході - Душанбе, Ашгабат, Ташкент, і має плани маршрутів у зоні Перської затоки.
"Ми не змогли реалізувати план збільшення флоту через економічну ситуацію. У 2014 році плануємо вийти на чотири далекомагістральних літаки Boeing -767. Далі виконуємо роботу над новими літаками, вибір буде зроблений між Airbus- 330 і Boeing- 777", - сказав Ю. Мірошников.
Він наголосив, що все залежатиме від того, наскільки швидко і мирно вирішиться нинішнє політичне протистояння в Україні, що впливає, зокрема, на бізнес авіакомпаній.
"Якщо все буде врегульовано швидко і мирно, ми завершимо 2014 так само, як і 2013 -й , - ми планували завершити його набагато краще, але вже зараз зрозуміло, що не вийде. Якщо все залишиться так само, то рік буде провальним, і ми змушені будемо піти на скорочення кількості рейсів, флоту, аж до скорочення персоналу", - сказав Ю.Мірошников.
Він повідомив, що, можливо, на роботі компанії негативно позначаться нововведення Нацбанку в сфері валютного регулювання. "Теоретично ми поки ще не зрозуміли, що ці правила означають, але заважати вони будуть точно. Ми живемо "з коліс", наші постачальники не хочуть знати, які в Україні проблеми валютного регулювання, вони хочуть, щоб ми в строк заплатили за рахунками", - зазначив він.
Виконавчий віце-президент МАУ з комерції Сергій Фоменко, у свою чергу, вважає, що в 2014 році на ринку переважатимуть тренди впровадження додаткових сервісів за окрему плату. "Багато перевізників кажуть, що з кейтерингу треба працювати окремо. Багато говорять, що пасажир має сам ухвалювати рішення, скільки багажу він хоче везти з собою. Хтось бажає користуватися інфраструктурою аеропорту, а хтось ні", - сказав він.
С.Фоменко також повідомив, що МАУ через тиждень запускає новий проект Optiоntown. "Одна з компаній технологічних провайдерів запропонує додаткові послуги - наприклад, ви хочете полетіти дешевше, купили квиток за 3 тис. грн, але сподіваєтеся полетіти за 2 тис., і ми поінформуємо про наявність місця. І навпаки, якщо вам дуже терміново потрібно летіти і ви готові на 3 тис. грн, а комусь не дуже треба, ми з ним зв'яжемося, доплатимо йому за зміну дати і полетите ви", - сказав він.
Крім цього, С.Фоменко повідомив, що МАУ проводить переговори з укладення код- шерінгових угод з авіакомпаніями, які літають до США і всередині США. "Ми також ведемо переговори з азіатськими перевізниками на рейсах з Бангкока далі на Схід. Кілька разів запропонували код-шерінг узбецькій стороні. Якщо з'явиться перевізник з боку Вірменії, теж запропонуємо", - сказав він.