Інтерфакс-Україна
15:12 29.04.2014

Модернізація усіх потягів Hyundai завершиться до кінця липня - "Укрзалізниця"

2 хв читати
Модернізація усіх потягів Hyundai завершиться до кінця липня - "Укрзалізниця"

Модернізацію всіх електропоїздів класу "Інтерсіті+" виробництва корейської Hyundai Rotem, планується завершити до кінця липня 2014 року.

Як повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця"), цю модернізацію здійснюють за участю представників "Української залізничної швидкісної компанії" (УЖШК), "Укрзалізниці" і Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України за погодженням з науковими організаціями.

Українські фахівці спільно з корейськими усувають несправності, які призвели до призупинення курсування електропоїздів. Рухомий склад повертатиметься на маршрути поступово. Ремонтні роботи здійснюються за рахунок виробника у рамках гарантійного обслуговування.

Раніше, директор УЖШК Леонід Лобойко повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" про те, що держпідприємство 29 квітня 2014 року випустило в рейс перший після модернізації потяг Hyundai за маршрутом Київ-Харків у повній комплектації, і зазначив, що наступний модернізований потяг вийде в рейс приблизно до 9 травня поточного року.

Прес-служба "Укрзалізниці" також повідомила, що попередньо перед виходом на маршрут відбулися випробування потяга на маршрутах Київ - Харків, Київ - Львів, Київ - Дніпропетровськ і Київ - Донецьк.

За словами голови представництва Hyundai Corporation в Україні Юн Сук Чоя, в роботі з модернізації було залучено 16 корейських фахівців, серед яких зварники, проектанти, група технічного обслуговування. Під час модернізації було укріплено тримальні конструкції поїзда.

Як повідомлялося, виявлена технічна несправність одного з поїздів "Інтерсіті+" призвела до того, що Нyundai Rotem спільно з УЖШК 12 лютого вирішили з метою безпеки пасажирів призупинити експлуатацію всіх 10 потягів.

Комплексний технічний огляд потягів здійснили корейські фахівці. Йшлося про несправності тримальної конструкції кузова потяга.

Тоді для заміни потягів Hyundai на маршруті Київ-Харків було задіяно двосистемні потяги Skoda і потяги локомотивної тяги "Україна-2" виробництва Крюківського вагонзаводу, на інших маршрутах - потяги з локомотивною тягою, сформовані з СВ і купейних вагонів.

ОСТАННЄ

Конкурсна комісія сподівається обрати голову Держмитслужби протягом шести місяців

У Києві стався вибух, є загиблий і поранений

Збагачувальна фабрика ДТЕК на Донеччині знов атакована ворогом

Нідерланди та Україна обговорили подальшу підтримку для літаків F-16

Рух поїздів на ніжинському напрямку здійснюється під резервними тепловозами, частина поїздів прямує об’їзними маршрутами – УЗ

У застосунку Резерв+ не можна буде отримати послуги чи оновити документ у четвер вночі

Рада дозволила передавати земділянки колишнім власникам зруйнованого майна без торгів на період воєнного стану

В Києві завершується форум оборонних індустрій DFNC: захід прийняв близько 2000 учасників із понад 20 країн світу

Навчальні заклади Одеси з четверга повертаються до очного навчання – міськрада

Президент призначив двох членів ВРП

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА