UM Air заявляє про тиск з боку Державіаслужби в інтересах МАУ

Авіакомпанія "Українсько-Середземноморські авіалінії" (UM Air) відчуває тиск із боку Державної авіаційної служби в інтересах "Міжнародних авіаліній України" (МАУ), зокрема, на маршруті Київ-Тегеран.
Як повідомив журналістам президент авіакомпанії UM Air Родріг Мерхеж у Києві у вівторок, на цьому маршруті, згідно з протоколом, дозволено чотири частоти польотів кожній зі сторін, проте Іран не виконує рейсів на цьому маршруті, і відповідно, UM Air подала документи на збільшення кількості частот на маршруті, і комісія Міністерства інфраструктури за видачу призначень дала ці частоти на два рейси на тиждень.
"Водночас вони відмовили МАУ в призначенні через борг перед державою", - уточнив Р. Мерхеж.
Однак, за його словами, голова Державіаслужби Антонюк Денис відмовився виконувати рішення комісії про видачу нам додаткових частот.
"Ми з липня кожен раз просили дозвіл на другий рейс. Іранський департамент обмежував МАУ в кількості, надаючи дві частоти МАУ, дві - нам, але Державіаслужба України направила іранській владі повідомлення про те, що вона перерозподілила частоти, надавши три МАУ і одну нам", - сказав президент UM Air.
Крім цього, Р. Мерхеж повідомив, що Державіаслужба вирішила призначити МАУ другим перевізником на цьому маршруті, що суперечить міжнародним угодам між Україною та Іраном, оскільки згідно з ним має бути призначено по одному перевізнику з кожної сторони з правом виконувати чотири рейси на тиждень, і для такого призначення необхідно було провести переговори для внесення змін до міжурядових угод.
У результаті, як повідомив Р. Мерхеж, рейс UM Air Київ-Тегеран не відбувся через заборону Державіаслужби 17 листопада.
Um Air створена в 1998 році, основним власником (90% на липень 2012 року) був Р. Мерхеж. Згідно з інформацією на сайті, компанія здійснює регулярні рейси з Києва до Бейрута (Ліван), Амман (Йорданія), Багдад (Ірак) і Тегеран (Іран), а парк її повітряних суден складається з літаків MD-82 і MD-83.