Перевезення вугілля в зоні АТО поновилося - в.о. голови "Укрзалізниці"

Перевезення вугілля в зоні проведення антитерористичної операції відновлено, написав на своїй сторінці в мережі Facebook виконувач обов'язків голови "Укрзалізниці" Максим Бланк.
За його словами, після формування нового уряду й ознайомлення з нагальними проблемами одним з форс-мажорів виявився непокритий дефіцит вугілля. Неодноразово зазначалося, що "Укрзалізниця" не дає вагонів, заправлених локомотивів тощо.
"Вагони й дизпаливо для вирішення критичних завдань країни "Укрзалізниця", безумовно, забезпечить. Але завдання перевезення вугілля східним регіоном - це не лише питання постачання вагонів і надання тяги", - зазначає М.Бланк.
За його словами, для перевезень потрібне також і екстрене відновлення зруйнованої інфраструктури, розмінування окремих ділянок, погоджені "вогневі" коридори, координація диспетчеризації руху із "захопленою Донецькою залізницею", особливі митні процедури, пріоритетність певних транспортних шляхів. "Іншими словами - це координація на рівні Міненерго, МВС, Міноборони, Фіскальної служби тощо. В "Укрзалізниці" на штабний режим роботи переведено служби інфраструктури та руху. Штаб очолює один з найбільш авторитетних фахівців - директор з інфраструктури Володимир Тягульський. Вугілля поїхало. Подальші можливі обсяги перевезення вугілля, насамперед, залежатимуть від можливості розв’язувати нагальні завдання. "Укрзалізниця" не підведе", - написав Максим Бланк.
Як повідомлялося з посиланням на голову Луганської облдержадміністрації (ОДА) Геннадія Москаля в п'ятницю 5 грудня, запаси вугілля на складах об'єднань "Лисичанськвугілля" й "Первомайськвугілля" на підконтрольній території України становлять 122 тис. тонн, проте Донецька залізниця не може його вивезти.
"Виникає парадоксальна ситуація: вугілля закуповують аж у Південній Африці, завозять до України, і відти воно потрапляє на ТЕС, а вугілля, видобуте в Луганській області на контрольованій Україною території, неможливо відправити на теплоелектростанції через відсутність вагонів і дизельного палива для локомотивів", - зазначив луганський губернатор.
Він також наголосив, що центральний офіс Донецької залізниці, попри рішення РНБО, залишається в окупованому Донецьку.
Також повідомлялося, що через військові дії на Донбасі Україна відчуває гострий дефіцит вугілля, через що розпочала його закупівлю в ПАР і Австралії.