19:07 11.12.2014

Київський метрополітен оцінює критичну нестачу коштів майже у 2,5 млрд грн

3 хв читати
Київський метрополітен оцінює критичну нестачу коштів майже у 2,5 млрд грн

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" оцінює критичну нестачу грошових коштів для стабільної роботи підприємства в суму близько 2,47 млрд грн.

"Через невідповідність тарифу на проїзд витратам у метрополітені утворилася складна ситуація. Це пов'язано також із неможливістю здійснювати поточний ремонт рухомого складу. Для гарантування безпеки руху потягів ми вимушені обмежити швидкість потягів до 40 км/год., і це відчуває кожен пасажир - зниження швидкості призводить до необхідності збільшувати кількість потягів на лінії, щоб забезпечити графік руху, а більше вагонів - більше витрат", - повідомив начальник метрополітену Віктор Брагінський на прес-конференції в Києві в четвер.

За його словами, для вирішення цих проблем необхідно замінити 10 км рейок, стрілочних переводів і хрестовин на суму 25 млн грн; здійснити роботу зі зміцнення тунелів, усуненню течі на суму близько 120 млн грн.

"Також необхідно відновити працездатність вагонів: із 824 вагонів 73 виведено з експлуатації через відсутність запчастин і необхідно придбати 127 рам-візків, 101 колісну пару, а це близько 32 млн грн. Також до кінця 2015 року ми вимушені будемо вивести з експлуатації 63 вагони терміном роботи понад 35 років", - сказав він.

Крім того, за словами В.Брагінського, для забезпечення графіка роботи потягів на лініях метрополітену необхідно поповнити парк новими вагонами на суму близько 2 млрд грн.

"І це лише витрати щодо тунелів та рухомого складу - критичні питання безпечного руху потягів, а ще є ескалаторна служба", - зазначив начальник метрополітену.

Так, на сьогодні необхідно здійснити заміну 27 ескалаторів, які пропрацювали понад 50 років, 12 - потребують капітального ремонту, вартість цих робіт, за розрахунками Крюківського вагонобудівного заводу, оцінюється в 173 млн грн.

Окрім цього, велика частина електрообладнання метрополітену відпрацювала понад 25 років, трансформаторні підстанції - понад 50 років. Для вирішення критичних питань, пов'язаних з енергетичним господарством, необхідно 122 млн грн.

"Для того, щоб утримувати все те, що у нас є, на сьогодні неможливо вкласти ці витрати в тариф 2 грн", - констатував начальник підприємства.

Він зазначив, що за умови запланованого в лютому 2015 року підвищення тарифу на проїзд у метро, дохід підприємства у 2015 році орієнтовно становитиме 1,5 млрд грн, за розрахункового перевезення 380 млн платних пасажирів із середньою оплатою 3,5 грн за кожного... і з 123 млн пасажирів пільгової категорії, компенсація з бюджетів за яких передбачається лише на рівні 96 млн грн, а навантаження за їх перевезення на метрополітен становить 380-400 млн грн.

"Із 1,5 млрд грн, які ми за рік, сподіваємося, отримаємо, витратимо 800 млн на податки і зарплати, 150 млн грн - на електроенергію, тепло, газ, 300 млн грн - на борги, які є за вагони, придбані в кредит, і залишиться на технічне забезпечення близько 300 млн грн. Тому основний наш пріоритет, куди ми витрачатимемо ці гроші, – це оновлення парку вагонів, капітальний ремонт ескалаторів", - резюмував В.Брагінський.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА