18:28 21.01.2015

Уряд докладе всіх зусиль для завершення будівництва Бескидського тунелю - Кава

2 хв читати
Уряд докладе всіх зусиль для завершення будівництва Бескидського тунелю - Кава

Роботи з будівництва залізничного Бескидського тунелю буде завершено, і його буде введено в експлуатацію, впевнені в Міністерстві інфраструктури України.

"По суті, це один з найважливіших інфраструктурних проектів, які реалізуються за допомогою фінансування ЄБРР і ЄІБ", - заявив заступник міністра інфраструктури Олександр Кава під час інспекції тунелю в середу.

Він зазначив, що вже пройдене 850 м тунелю і роботи наблизилися до середини, оскільки до західного порталу тунелю залишилося пройти 900 м.

"Я переконаний, що уряд докладе всіх зусиль, щоб цей проект було доведено до кінця. Я впевнений, що проект буде пріоритетним і зупиняти його будівництво не можна", - констатував О.Кава.

Як повідомлялося, Європейський інвестиційний банк, Міністерство інфраструктури України і "Укрзалізниця" 19 травня минулого року уклали угоду про надання банком кредиту в розмірі EUR55 млн на будівництво Бескидського залізничного тунелю.

Згідно з умовами угоди, ЄІБ фінансує будівництво Бескидського тунелю разом зі своїм партнером - Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Кредитна угода між "Укрзалізницею" і ЄБРР передбачає фінансування на суму $120 млн, з яких $36 млн буде спрямовано на будівництво Бескидського тунелю.

Від початку реалізації проекту будівництва Бескидського тунелю виконано будівельні роботи на суму 210,62 млн грн, зокрема за рахунок кредитних коштів ЄБРР у сумі 100,79 млн грн, коштів Львівської залізниці - 109,83 млн грн.

Загальна довжина нового тунелю становитиме 1764 м. Він пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Завершення робіт з будівництва нового Бескидського тунелю заплановане на перший квартал 2017 року.

Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозять вантажі до західної межі країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи.

Наявний одноколійний тунель було побудовано за часів Австро-Угорської імперії 1886 року, й на сьогодні він є бар'єрним місцем V Крітського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів), оскільки це єдина одноколійна ділянка на усій його довжині. Новий тунель будується на відстані 30 м від наявного.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА