Інтерфакс-Україна
12:03 13.05.2015

Кабмін схвалив приватизацію в 2015 р. українських портових держстивідорів

2 хв читати
Кабмін схвалив приватизацію в 2015 р. українських портових держстивідорів

Україна має намір у 2015 році приватизувати 13 українських державних операторів морських портів (стивидорів), за умови їх виключення із закону України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації".

Таку норму закріплено постановою уряду України №271 від 12 травня 2015 року "Про проведення прозорої та конкурентної приватизації у 2015 році", текст якої оприлюднено на веб-сайті Кабінету Міністрів України.

Згідно з ним до переліку увійшли державні підприємства: "Маріупольський морський торговельний порт", "Морський торговельний порт "Южний", "Іллічівський морський торговельний порт", "Одеський морський торговельний порт", "Ізмаїльський морський торговельний порт", "Бердянський морський торговельний порт", "Миколаївський морський торговельний порт", "Білгород-Дністровський морський торговельний порт", "Херсонський морський торговельний порт", "Ренійський морський торговельний порт", "Усть-Дунайський морський торговельний порт", "Скадовський морський торговельний порт", "Спеціалізований морський порт "Октябрьск".

Також до переліку увійшли ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" і Державне Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів, Чорноморське головне морське агентство "Інфлот".

Як повідомлялося, в лютому поточного року міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський заявив, що міністерство вивчає питання приватизації державних стивідорних компаній.

Раніше, Американська торгова палата в Україні заявляла, що результати діяльності морських портів за минулі роки свідчать про те, що державні стивідорні компанії втрачають частку ринку, тоді як приватні стивідори, що працюють на приватних та державних причалах, навпаки, збільшують обсяги обробки вантажів.

За словами представників бізнесу, передача державних стивідорних компаній в управління приватним інвесторам може збільшити обсяги вантажів, що проходять через українські порти.

На сьогодні в морських портах України, згідно із законом "Про морські порти", окрім державних операторів (ДП), діють філії "Адміністрації морських портів України" (АМПУ).

АМПУ зареєстровано 27 травня 2013 року, 13 червня розпочала роботу. З цією метою було реорганізовано 18 морських торговельних портів, які увійшли до створюваного підприємства, шляхом виділення з них стратегічних об'єктів портової інфраструктури та іншого майна. Крім того, адміністрації підпорядковані державне підприємство "Дельта-Лоцман" і судноплавна компанія "Керченська поромна переправа".

На баланс АМПУ перейшло стратегічне майно: акваторії, гідротехнічні споруди, інфраструктура загального доступу, причальні стінки тощо. Майно залишається повністю в державній власності.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна та Ізраїль домовилися про спільне забезпечення безпеки паломників, які прямують до Умані на Рош га-Шана - ЗМІ

Потреба у монетарному фінансування можливих додаткових видатків бюджету наразі відсутня – НБУ

Трамп про вторгнення російських дронів в повітряний простір Польщі: Це могла бути помилка

Уряд виділив землю під будівництво заводу Rheinmetall з виготовлення снарядів для ЗСУ - Шмигаль

Макрон заявив про спрямування трьох винищувачів на захист повітряного простору Польщі

Зеленський вручив державні нагороди першим леді Фінляндії та Естонії і першому джентльмену Данії

Сили оборони відбили з початку доби 141 ворожу атаку - Генштаб

Послаблення санкцій щодо Білорусі може створити юридичні лазівки для РФ – Тихановська

Словацький міністр ініціює запровадження обов'язкової військової служби в країні

"Люблінський трикутник" про вторгнення російських БПЛА в Польщу: Рішуча відповідь може запобігти ескалації

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА