Інтерфакс-Україна
13:25 13.05.2015

В Україні може бути створено Адміністрацію внутрішніх водних шляхів та скасовано плату за шлюзування

2 хв читати
В Україні може бути створено Адміністрацію внутрішніх водних шляхів та скасовано плату за шлюзування

Міністерство інфраструктури України пропонує створити Адміністрацію внутрішніх водних шляхів України, зокрема для утримання річкових водних шляхів.

Відповідна ініціатива міститься в розробленому відомством законопроекті "Про внутрішній водний транспорт", текст якого оприлюднено на його веб-сайті.

Згідно з документом, фінансування модернізації, ремонту, реконструкції та будівництва стратегічних об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту здійснюється за рахунок державного бюджету України, місцевих бюджетів, річкового збору, інших не заборонених законодавством джерел.

Адміністрація, окрім утримання водних шляхів, здійснюватиме утримання та ефективне використання стратегічних об'єктів внутрішнього водного транспорту; організацію та забезпечення охорони та безпечної експлуатації об'єктів портової інфраструктури державної власності, зокрема гідротехнічних споруд, систем забезпечення безпеки судноплавства; справляння та цільове використання річкового збору; навігаційно-гідрографічне забезпечення на річкових водних шляхах; забезпечуватиме функціонування річкової інформаційної служби.

"Адміністрація внутрішніх водних шляхів України у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту, та на договірних умовах виконує роботи та надає платні послуги, пов’язані з проведенням днопоглиблювальних і аварійно-рятувальних робіт, операцій із запобігання забрудненню та ліквідації наслідків забруднення водних об’єктів та прибережної смуги, утриманням та використанням причалів, та інші не заборонені законодавством роботи та послуги", - йдеться в документі.

Адміністрація не надає платних послуг з обслуговування та перевезення пасажирів і суден, а також навантаження та розвантаження суден.

При Адміністрації внутрішніх водних шляхів України також утворюється дорадчий орган - рада з питань функціонування внутрішнього водного транспорту, очолювана керівником адміністрації.

Законопроект також водить норму, згідно з якою плата з суден за проходження шлюзів не стягується, а утримання, ремонт та реконструкція судноплавних гідротехнічних споруд та водних підходів до них покладається на адміністрацію за рахунок власника гідроелектростанцій Дніпровського каскаду.

Будівництво нових судноплавних гідротехнічних споруд річкових водних шляхів, згідно із законопроектом, здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України.

Згідно з прес-релізом Мінінфраструктури, основною метою зазначеного законопроекту є створення сприятливих умов для розвитку перевезень вантажів і пасажирів внутрішніми водними шляхами.

Окрім вищезгаданих нововведень, законопроект вводить звільнення річкових суден із максимальною осадкою до 4,2 м від сплати канального збору за проходження Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу, Херсонського морського каналу, ГСХ Дунай - Чорне море та корабельного й канального зборів за транзит акваторіями морських портів у разі сплати ними протягом поточного рейсу річкового збору незалежно від того, який рейс здійснюється - каботажний чи міжнародний.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Захисники України в ніч на 3 грудня знищили або подавили 83 зі 111 засобів повітряного нападу росіян

Сили безпілотних систем уразили за добу 901 ворожу ціль

Двоє загиблих і троє постраждалих внаслідок атаки російських БпЛА у Дніпропетровській області – ОВА

3 грудня: Яке сьогодні свято, все про цей день

Окупанти втратили впродовж доби 1200 військовослужбовців - Генштаб

Лев XIV вважає, що Італія могла б стати посередником у переговорах України, США й РФ і Ватикан

Помічник Путіна констатував, що компромісу щодо війни в Україні під час розмови зі спецпосланцями Віткоффом й Кушнером не досягнуто - ЗМІ

Спецпредставник Путіна назвав його п'ятигодинну розмову з спецпосланцями Трампа Віткоффом й Кушнером продуктивною

Уряд дозволив компенсувати "Укрзалізниці" програму безкоштовних перевезень "3000" лібералізацію ціноутворення

Україна хоче відкрити кластери у переговорах з ЄС у 2026 за головування Кіпру, а за головування Ірландії – закрити – Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА