13:25 13.05.2015

В Україні може бути створено Адміністрацію внутрішніх водних шляхів та скасовано плату за шлюзування

2 хв читати
В Україні може бути створено Адміністрацію внутрішніх водних шляхів та скасовано плату за шлюзування

Міністерство інфраструктури України пропонує створити Адміністрацію внутрішніх водних шляхів України, зокрема для утримання річкових водних шляхів.

Відповідна ініціатива міститься в розробленому відомством законопроекті "Про внутрішній водний транспорт", текст якого оприлюднено на його веб-сайті.

Згідно з документом, фінансування модернізації, ремонту, реконструкції та будівництва стратегічних об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту здійснюється за рахунок державного бюджету України, місцевих бюджетів, річкового збору, інших не заборонених законодавством джерел.

Адміністрація, окрім утримання водних шляхів, здійснюватиме утримання та ефективне використання стратегічних об'єктів внутрішнього водного транспорту; організацію та забезпечення охорони та безпечної експлуатації об'єктів портової інфраструктури державної власності, зокрема гідротехнічних споруд, систем забезпечення безпеки судноплавства; справляння та цільове використання річкового збору; навігаційно-гідрографічне забезпечення на річкових водних шляхах; забезпечуватиме функціонування річкової інформаційної служби.

"Адміністрація внутрішніх водних шляхів України у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту, та на договірних умовах виконує роботи та надає платні послуги, пов’язані з проведенням днопоглиблювальних і аварійно-рятувальних робіт, операцій із запобігання забрудненню та ліквідації наслідків забруднення водних об’єктів та прибережної смуги, утриманням та використанням причалів, та інші не заборонені законодавством роботи та послуги", - йдеться в документі.

Адміністрація не надає платних послуг з обслуговування та перевезення пасажирів і суден, а також навантаження та розвантаження суден.

При Адміністрації внутрішніх водних шляхів України також утворюється дорадчий орган - рада з питань функціонування внутрішнього водного транспорту, очолювана керівником адміністрації.

Законопроект також водить норму, згідно з якою плата з суден за проходження шлюзів не стягується, а утримання, ремонт та реконструкція судноплавних гідротехнічних споруд та водних підходів до них покладається на адміністрацію за рахунок власника гідроелектростанцій Дніпровського каскаду.

Будівництво нових судноплавних гідротехнічних споруд річкових водних шляхів, згідно із законопроектом, здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України.

Згідно з прес-релізом Мінінфраструктури, основною метою зазначеного законопроекту є створення сприятливих умов для розвитку перевезень вантажів і пасажирів внутрішніми водними шляхами.

Окрім вищезгаданих нововведень, законопроект вводить звільнення річкових суден із максимальною осадкою до 4,2 м від сплати канального збору за проходження Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу, Херсонського морського каналу, ГСХ Дунай - Чорне море та корабельного й канального зборів за транзит акваторіями морських портів у разі сплати ними протягом поточного рейсу річкового збору незалежно від того, який рейс здійснюється - каботажний чи міжнародний.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

РФ почала поширювати серед повстанців у Сирії сепаратистські методички про "захист російського населення" - джерела в ГУР

Очільник Київської МВА вимагає звільнити міських чиновників-фігурантів розслідування земельної корупції

Сибіга обговорив з британським колегою шляхи до миру та довгострокову безпеку України

Застосовано запобіжний захід ще до одного підозрюваного у справі про розкрадання коштів при створенні системи "ДЗВІН"

Створена кооординаційна рада для забезпечення рівних умов для бізнесу у портах

Стармер у розмові з Трампом виразив надію на відновлення допомоги США Україні

Ламмі обговорив з Рубіо і Сибігою перспективи мирного процесу в Україні

У Женеві представили план припинення вогню в Україні

Сікорський провів розмову з Келлогом стосовно переговорів у Саудівській Аравії

Демонтаж комуністичної та радянської символіки у київському метро залишилось провести на трьох станціях - КМДА

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА