Інтерфакс-Україна
13:37 13.05.2015

Мінінфраструктури пропонує передавати в оренду або приватизувати держпричали річпортів терміном до 49 років

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує передавати в оренду або приватизувати держпричали річпортів терміном до 49 років

Причали (пристані) державної форми власності в річкових портах України можуть бути об'єктами оренди терміном до 49 років або об'єктами приватизації відповідно до законодавства.

Відповідна ініціатива міститься в законопроекті "Про внутрішній водний транспорт", текст якого оприлюднено на веб-сайті Міністерства інфраструктури.

"Причали, призначені, зокрема, для стоянки пасажирських суден, не підлягають приватизації. Оренда таких причалів допускається лише за умови збереження їхнього призначення для стоянки пасажирських суден", - йдеться в тексті документа.

Він визначає, що причал (пристань) будується на землях внутрішнього водного транспорту. Проект будівництва причалу погоджується з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту.

Річковий порт (термінал) визнається організацією, що експлуатує причал, і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити його паспортизацію та підтримку в належному технічному стані.

Операційна акваторія причалу, згідно з документом, створюється (будується) суб'єктом господарювання, який має право володіння або користування причалом.

У свою чергу сам річковий порт (термінал), згідно з документом, є організацією, що експлуатує операційну акваторію причалу, і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити паспортизацію та підтримання гарантованих габаритів операційної акваторії шляхом проведення відповідних робіт, зокрема з днопоглиблення.

Річкові порти надають послуги з обслуговування суден, здійснення операцій з вантажами, зокрема проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, послуги з обслуговування пасажирів та інші послуги, не заборонені законодавством та відповідно до затверджених власником (оператором) річкового порту технологічних схем.

Тарифи на послуги, що надаються річковими портами, згідно з документом, є вільними та визначаються договором між суб'єктом господарювання, який надає відповідні послуги, та їхнім замовником - суб'єктом надання таких послуг.

Як повідомлялося, основною метою зазначеного законопроекту є створення сприятливих умов для розвитку перевезень вантажів і пасажирів внутрішніми водними шляхами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

США не продовжили ліцензію на купівлю російської нафти закордонними компаніями - ЗМІ

Україна довіряє американським та європейським можливостям контролю та верифікації припинення вогню – Зеленський

Заяви Путіна свідчать про плани відмовитися від тиші на фронті, треба на нього тиснути і вводити санкції – Зеленський

Зеленський: У час Рамадану може з'явитись можливість почати робити сильні дипломатичні кроки заради миру

Окупанти вдарили по Харкову БпЛА, без постраждалих

Трамп позитивно оцінив заяви Путіна про перемир’я і заявив, що має на нього важелі впливу

Рада Європи ухвалила Конвенцію про захист професії адвоката

Україна вірогідно виходить із Курської області РФ під тиском США

Чехія готова профінансувати оновлення двох лікарень на Дніпропетровщині – очільник ОВА

У Покровську дістали поранення шестеро людей, серед них 15-річний підліток

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА