Інтерфакс-Україна
13:37 13.05.2015

Мінінфраструктури пропонує передавати в оренду або приватизувати держпричали річпортів терміном до 49 років

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує передавати в оренду або приватизувати держпричали річпортів терміном до 49 років

Причали (пристані) державної форми власності в річкових портах України можуть бути об'єктами оренди терміном до 49 років або об'єктами приватизації відповідно до законодавства.

Відповідна ініціатива міститься в законопроекті "Про внутрішній водний транспорт", текст якого оприлюднено на веб-сайті Міністерства інфраструктури.

"Причали, призначені, зокрема, для стоянки пасажирських суден, не підлягають приватизації. Оренда таких причалів допускається лише за умови збереження їхнього призначення для стоянки пасажирських суден", - йдеться в тексті документа.

Він визначає, що причал (пристань) будується на землях внутрішнього водного транспорту. Проект будівництва причалу погоджується з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту.

Річковий порт (термінал) визнається організацією, що експлуатує причал, і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити його паспортизацію та підтримку в належному технічному стані.

Операційна акваторія причалу, згідно з документом, створюється (будується) суб'єктом господарювання, який має право володіння або користування причалом.

У свою чергу сам річковий порт (термінал), згідно з документом, є організацією, що експлуатує операційну акваторію причалу, і відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити паспортизацію та підтримання гарантованих габаритів операційної акваторії шляхом проведення відповідних робіт, зокрема з днопоглиблення.

Річкові порти надають послуги з обслуговування суден, здійснення операцій з вантажами, зокрема проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, послуги з обслуговування пасажирів та інші послуги, не заборонені законодавством та відповідно до затверджених власником (оператором) річкового порту технологічних схем.

Тарифи на послуги, що надаються річковими портами, згідно з документом, є вільними та визначаються договором між суб'єктом господарювання, який надає відповідні послуги, та їхнім замовником - суб'єктом надання таких послуг.

Як повідомлялося, основною метою зазначеного законопроекту є створення сприятливих умов для розвитку перевезень вантажів і пасажирів внутрішніми водними шляхами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Чоловік загинув на Харківщині через ворожий обстріл, під завалами може бути жінка

Представники США та Росії зустрінуться у Флориді для продовження переговорів щодо України – ЗМІ

Цивільний загинув через російський обстріл на Запоріжжі – ОВА

Противник посилив тиск на Дронівку, на окремих ділянках намагається форсувати Сіверський Донець – 7 корпус ДШВ

Уражено два російські літаки Су-27 на аеродромі Бельбек на ТОТ Криму – СБУ

Ворог окупував за добу 12,6 кв.км на двох напрямках – DeepState

Петиція про єдиний колір утеплених фасадів житлових будинків у Києві не набрала необхідної для розгляду кількості голосів

Кабмін розподілив понад 100 млн грн на ремонт лікарень на Миколаївщині та Харківщині і будівництво укриттів в Запорізькій області

Кабмін: 1,5 тис. шкіл отримають від ЮНІСЕФ по 420 тис. грн на підготовку до зими та підвищення енергетичної стійкості

Кабмін виділив 147,8 млн грн на допомогу мешканцям села Березина, які постраждали внаслідок вибуху на підприємстві

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА