Інтерфакс-Україна
12:11 16.06.2015

Корпоратизація "Укрзалізниці" перебуває на завершальній стадії – директор із реформування

2 хв читати
Корпоратизація "Укрзалізниці" перебуває на завершальній стадії – директор із реформування

Корпоратизація Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") перебуває на завершальній стадії, і створення акціонерного товариства "Українська залізниця", як і раніше повідомлялося, планується до осені поточного року.

Як повідомив директор із реформування, майнової та правової політики "Укрзалізниці" Євген Кравцов в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна", у рамках створення самого АТ вже розроблена корпоративна структура системи управління, триває робота над внутрішніми документами, порядком у рішень. Система зміниться досить сильно, додав він.

"Однак те, що нам залишилося зробити,- це набагато більший обсяг роботи. У нормативній частині необхідно прийняти ще багато підзаконних актів. Також нагадаю, що зі створенням АТ серйозно зміниться система державного управління, під це необхідно прописати кілька документів. Обсяг роботи попереду досить серйозний", - зазначив він.

За словами Є. Кравцова, у короткостроковій перспективі необхідно поточний порядок роботи підлаштувати під нову організаційну структуру.

"На сьогоднішній день спостерігається цікава ситуація, коли в наявності державна адміністрація, яка є і держорганом і де-факто центром холдингової структури, що займається щоденним управлінням галуззю в оперативному режимі, тоді як часто державні галузі виконують стратегічну функцію. У світовій практиці, навіть у держсекторі, завжди створюються корпоративні структури, які реалізують бізнес-функції", - сказав Є. Кравцов.

На його думку, більша частина функцій, які сьогодні виконує "Укрзалізниця" як держорган, має перейти до міністерства, а в майбутньому - до органів, що регулюватимуть залізничну галузь (Національна комісія з регулювання у сфері транспорту, Агентство залізничного транспорту – ІФ).

"В акціонерного товариства "Українська залізниця" мають залишитися лише бізнес-функції. Наше завдання на перших етапах саму модель роботи підлаштувати під структуру акціонерного товариства. Також ми розуміємо, що різко перейти від однієї структури до іншої не можна, тому процес буде плавним, а в подальшому будуть відбуватися більш серйозні зміни. Якщо говорити структурно, ми передбачаємо зміну самої структури ринку, виділяється окремо інфраструктурна складова, складова перевізника та вагонна складова", - зазначив Є. Кравцов.

Він додав, що, насамперед, необхідно юридично виділити інфраструктурну складову і, на цьому етапі передбачається, що це буде акціонерне товариство "Українська залізниця", а в подальшому передбачається виділити тягову складову і вагонні компанії у вигляді субхолдингу.

"При правильному менеджменті структура має виглядати саме так. Схожа структура реалізована на Deutsche Bahn, вона показала себе як ефективна", - резюмував Є. Кравцов.

Повний текст інтерв'ю з Є. Кравцовим буде опубліковано на веб-сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Генштаб підтвердив звільнення шести населених пунктів на Донеччині силами НГУ "Азов"

Літак Трампа приземлився в Анкоріджі

Зустріч Трампа і Путіна пройде у форматі "три на три" за участю Рубіо і Віткоффа

Сирський: Збільшуємо тиск на окупантів, протидіємо спробам противника просунутися вперед

Через ворожу атаку по центральному ринку Сум вогнем знищено десять кіосків

"Азов" повідомив про зачищення від ворога Золотого Колодязя та шести сіл і знищення 271 окупанта – заява

Суд відмовився задовольнити клопотання про взяття під варту і відсторонення від посади керівника апарату КМДА Загуменного

Усі осередки горіння у Сумах ліквідовано, обійшлося без постраждалих

Сили оборони України відкинули ворога від Золотого Колодязя, звільнено 31 кв км

Уряд України підтримав законопроєкт про відтермінування відкриття декларацій військовослужбовців

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА