Інтерфакс-Україна
11:15 24.06.2015

Державіаслужба має намір анулювати призначення "Атласджет Україна" на внутрішні лінії через річну відсутність польотів

2 хв читати
Державіаслужба має намір анулювати призначення "Атласджет Україна" на внутрішні лінії через річну відсутність польотів

Державна авіаційна служба України 19 червня видала листа до авіакомпанії "Атласджет Україна" (Львів), яким повідомила, що оскільки авіакомпанія не експлуатує внутрішніх ліній, всі права на них (окрім Київ-Львів-Київ) буде анульовано.

Про це на своїй сторінці в мережі Facebook написав партнер юридичної фірми "Анте" Андрій Гук, що представляє інтереси "Атласджет Україна".

"Державіаслужба виявила, що "Атласджет" не виконує внутрішніх рейсів! І попросила пояснення, інакше на наступній комісії права будуть анульовані. Справді, є така підстава для анулювання прав, як невиконання рейсів за наданими правами понад 12 місяців", - написав він.

Проте, за словами А.Гука, 11 червня авіакомпанія написала до Державіаслужби листа, в якому поцікавилася, чи веде Державіаслужба статистику фактичного використання прав на повітряні лінії такими авіакомпаніями, як "МАУ", "Роза вітрів", "Авіалінії Харкова" та інші.

"9 жовтня 2014 року відбувалася комісія щодо старого вже наказу Мінінфраструктури №245. У матеріалах до цього засідання було наведено інформацію щодо фактичного використання заявниками їх прав на лінії, а саме: "МАУ" має 190 прав, використовує 80, "Роза вітрів" має 26, використовує 10, "Візз Ейр" - 48, використовує 26, "Дніпроавіа" - 61, використовує 17, "Авіалінії Харкова" - 12, використовують нуль. Риторичне запитання: "МАУ" отримало вчора листа від Державіаслужби про можливість анулювання їх 110 прав у зв'язку з тим, що вони фактично не експлуатуються? А "Роза вітрів" чи "Дніпроавіа"?", - написав А.Гук.

Згідно з листом, копію якого розмістив А.Гук, Державіаслужба має намір анулювати призначення компанії на маршрути з Києва до Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Запоріжжя, Одеси, Сімферополя, Тернополя, Харкова, Херсона, Чернівців, із Львова до Дніпропетровська, Донецька, Одеси, Харкова та Херсона.

"Atlasjet Україна" створено у вересні 2013 року, проте з огляду на низку судових спорів перший політ виконала в червні 2015 року за маршрутом Київ-Львів. Є дочірньою структурою турецької Atlasjet. Її засновники - турецька компанія "Атласджет Гавациліка.С.", львівське ТОВ "АІС Груп Україна", фізособа - С.Підгорецький.

Як повідомлялося, згідно з наказом Державіаслужби "Про затвердження авіаційних правил "Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній", анулювання права на експлуатацію повітряної лінії відбувається, зокрема, у разі нездійснення експлуатації лінії протягом 12 місяців або припинення її експлуатації на 12 місяців.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський разом з переговорниками провів бесіду з Віткоффом та Кушнером, обговорили території та гарантії безпеки

Сибіга і глава МЗС Болгарії обговорили мирні ініціативи та подальші кроки співпраці

Допомога Україні перевищила сплату РФ за нафту і газ лише у 5 з 24 європейських країн у 2022-24рр – Держдеп США

Заступник Рубіо: Європейські країни з 2022 року могли переказати Росії більше коштів, ніж Україні

Макрон повідомив Зеленському про міжнародні дискусії та підтвердив підтримку Франції

Обстріл РФ сильно пошкодив склади PROSTOR, "Мед-Сервіс" та "БаДМ у Дніпрі та "Трібо" у Білій Церкві

"Мадяр" показав вибухові удари по Рязанському НПЗ і меткомбінату в Алчевську

У Слов'янську шестеро постраждалих внаслідок скинутої ворогом авіабомби

РФ продовжує обстрілювати Дніпропетровщину, пошкоджено інфраструктуру

Поліцейський постраждав унаслідок атаки ворожих безпілотників Запоріжчини

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА