Інтерфакс-Україна
11:15 24.06.2015

Державіаслужба має намір анулювати призначення "Атласджет Україна" на внутрішні лінії через річну відсутність польотів

2 хв читати
Державіаслужба має намір анулювати призначення "Атласджет Україна" на внутрішні лінії через річну відсутність польотів

Державна авіаційна служба України 19 червня видала листа до авіакомпанії "Атласджет Україна" (Львів), яким повідомила, що оскільки авіакомпанія не експлуатує внутрішніх ліній, всі права на них (окрім Київ-Львів-Київ) буде анульовано.

Про це на своїй сторінці в мережі Facebook написав партнер юридичної фірми "Анте" Андрій Гук, що представляє інтереси "Атласджет Україна".

"Державіаслужба виявила, що "Атласджет" не виконує внутрішніх рейсів! І попросила пояснення, інакше на наступній комісії права будуть анульовані. Справді, є така підстава для анулювання прав, як невиконання рейсів за наданими правами понад 12 місяців", - написав він.

Проте, за словами А.Гука, 11 червня авіакомпанія написала до Державіаслужби листа, в якому поцікавилася, чи веде Державіаслужба статистику фактичного використання прав на повітряні лінії такими авіакомпаніями, як "МАУ", "Роза вітрів", "Авіалінії Харкова" та інші.

"9 жовтня 2014 року відбувалася комісія щодо старого вже наказу Мінінфраструктури №245. У матеріалах до цього засідання було наведено інформацію щодо фактичного використання заявниками їх прав на лінії, а саме: "МАУ" має 190 прав, використовує 80, "Роза вітрів" має 26, використовує 10, "Візз Ейр" - 48, використовує 26, "Дніпроавіа" - 61, використовує 17, "Авіалінії Харкова" - 12, використовують нуль. Риторичне запитання: "МАУ" отримало вчора листа від Державіаслужби про можливість анулювання їх 110 прав у зв'язку з тим, що вони фактично не експлуатуються? А "Роза вітрів" чи "Дніпроавіа"?", - написав А.Гук.

Згідно з листом, копію якого розмістив А.Гук, Державіаслужба має намір анулювати призначення компанії на маршрути з Києва до Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Запоріжжя, Одеси, Сімферополя, Тернополя, Харкова, Херсона, Чернівців, із Львова до Дніпропетровська, Донецька, Одеси, Харкова та Херсона.

"Atlasjet Україна" створено у вересні 2013 року, проте з огляду на низку судових спорів перший політ виконала в червні 2015 року за маршрутом Київ-Львів. Є дочірньою структурою турецької Atlasjet. Її засновники - турецька компанія "Атласджет Гавациліка.С.", львівське ТОВ "АІС Груп Україна", фізособа - С.Підгорецький.

Як повідомлялося, згідно з наказом Державіаслужби "Про затвердження авіаційних правил "Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній", анулювання права на експлуатацію повітряної лінії відбувається, зокрема, у разі нездійснення експлуатації лінії протягом 12 місяців або припинення її експлуатації на 12 місяців.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Потреба у монетарному фінансування можливих додаткових видатків бюджету наразі відсутня – НБУ

Трамп про вторгнення російських дронів в повітряний простір Польщі: Це могла бути помилка

Уряд виділив землю під будівництво заводу Rheinmetall з виготовлення снарядів для ЗСУ - Шмигаль

Макрон заявив про спрямування трьох винищувачів на захист повітряного простору Польщі

Зеленський вручив державні нагороди першим леді Фінляндії та Естонії і першому джентльмену Данії

Сили оборони відбили з початку доби 141 ворожу атаку - Генштаб

Послаблення санкцій щодо Білорусі може створити юридичні лазівки для РФ – Тихановська

Словацький міністр ініціює запровадження обов'язкової військової служби в країні

"Люблінський трикутник" про вторгнення російських БПЛА в Польщу: Рішуча відповідь може запобігти ескалації

САП підтвердила внесення повної застави за ексголову Хмельницької МСЕК Крупу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА