Інтерфакс-Україна
19:05 14.08.2015

"Укрзалізниця" заперечує надання преференцій іноземним операторам та експедиторам

2 хв читати

"Укрзалізниця" спростовує інформацію, що з'явилася в ЗМІ, про надання преференцій іноземним операторам або експедиторам на українському ринку перевезень.

"У розподілі традиційних маршрутів перевезень вантажів за останні два місяці не відбувалося будь-яких змін, тому пов’язувати традиційну наявність іноземних операторів або експедиторів на українському ринку перевезень зі зміною керівництва Укрзалізниці принаймні нелогічно та безпідставно", - йдеться в повідомленні відомства.

Воно зазначає, що в міжнародному сполученні доступ вагонів будь-якої власності на ринок перевезень відбувається на основі недискримінаційного принципу використання вагонів.

"Єдиним ефективним регулятором кількості вагонів на ринку перевезень кожної країни залишаються економічні фактори – вартість використання вагону та напрямки вантажопотоків. Саме цим пояснюється об’єктивна наявність вагонів іноземних власників на залізницях України", - зазначає "Укрзалізниця".

За її даними, сировина, яка надходила на Дніпровський металургійний комбінат із РФ, традиційно перевозилася та перевозиться у вагонах російських власників. За період із 7 липня по 7 серпня поточного року вантажів у вагонах російських власників на адресу компанії перевезено вдвічі менше, ніж за період із 7 червня по 6 липня. При цьому експорт здійснюється у вагонах українських власників.

"ВАТ "Полтавський ГЗК" ні в липні, ні в серпні цього року вантажів в іноземних вагонах не отримував і експорт здійснює лише у вагонах українських власників", - повідомляє "Укрзалізниця".

Також, за її даними, в останні місяці не відбулося жодних змін щодо частки українських експедиторів у транзитних перевезеннях. Українські експедитори здійснюють 97% перевезень, і така ситуація зберігається принаймні останні сім місяців. При цьому використовуються вагони іноземних власників через обмеженість кількості українських вагонів на території Росії. Для перевезення транзитних вантажів із 7 липня по 7 серпня цього року використовувалося майже вдвічі менше вагонів власності "Першої вантажної компанії" (РФ) в Україні, ніж за період із 7 червня по 6 липня.

Раніше деякі ЗМІ оприлюднили інформацію, згідно з якою керівництво "Укрзалізниці" днями зробило російську "Першу вантажну компанію" перевізником залізорудної сировини для Полтавського ГЗК та Дніпровського меткомбінату.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Глави МЗС країн Північної Європи на саміті НАТО закликали до негайного припинення вогню в Україні

Росія поширює фейки про необхідність вивезення побутової техніки через "мародерство" під час евакуації із Сумщини – ЦПД

Через ворожий авіаудар по селу на Харківщині загинула мирна жителька

Трамп обговорив з Ердоганом оборонні інвестиції та війну в Україні

Єрмак назвав другий день саміту НАТО насиченим: чимало питань щодо зміцнення України та примусу РФ до миру

Заходи саміту НАТО затримуються

Трамп підтвердив зустріч із Зеленським у середу, обговорять "очевидне"

Мерц: Головну загрозу Росія становить не лише для України, але й для загального миру

Рубіо: Якщо США введуть нові санкції проти РФ, це позбавить можливості діалогу щодо України

Обвинувачення проситиме ВАКС призначити Чернишову запобіжний захід у вигляді застави в 120 млн грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА