Інтерфакс-Україна
19:05 14.08.2015

"Укрзалізниця" заперечує надання преференцій іноземним операторам та експедиторам

2 хв читати

"Укрзалізниця" спростовує інформацію, що з'явилася в ЗМІ, про надання преференцій іноземним операторам або експедиторам на українському ринку перевезень.

"У розподілі традиційних маршрутів перевезень вантажів за останні два місяці не відбувалося будь-яких змін, тому пов’язувати традиційну наявність іноземних операторів або експедиторів на українському ринку перевезень зі зміною керівництва Укрзалізниці принаймні нелогічно та безпідставно", - йдеться в повідомленні відомства.

Воно зазначає, що в міжнародному сполученні доступ вагонів будь-якої власності на ринок перевезень відбувається на основі недискримінаційного принципу використання вагонів.

"Єдиним ефективним регулятором кількості вагонів на ринку перевезень кожної країни залишаються економічні фактори – вартість використання вагону та напрямки вантажопотоків. Саме цим пояснюється об’єктивна наявність вагонів іноземних власників на залізницях України", - зазначає "Укрзалізниця".

За її даними, сировина, яка надходила на Дніпровський металургійний комбінат із РФ, традиційно перевозилася та перевозиться у вагонах російських власників. За період із 7 липня по 7 серпня поточного року вантажів у вагонах російських власників на адресу компанії перевезено вдвічі менше, ніж за період із 7 червня по 6 липня. При цьому експорт здійснюється у вагонах українських власників.

"ВАТ "Полтавський ГЗК" ні в липні, ні в серпні цього року вантажів в іноземних вагонах не отримував і експорт здійснює лише у вагонах українських власників", - повідомляє "Укрзалізниця".

Також, за її даними, в останні місяці не відбулося жодних змін щодо частки українських експедиторів у транзитних перевезеннях. Українські експедитори здійснюють 97% перевезень, і така ситуація зберігається принаймні останні сім місяців. При цьому використовуються вагони іноземних власників через обмеженість кількості українських вагонів на території Росії. Для перевезення транзитних вантажів із 7 липня по 7 серпня цього року використовувалося майже вдвічі менше вагонів власності "Першої вантажної компанії" (РФ) в Україні, ніж за період із 7 червня по 6 липня.

Раніше деякі ЗМІ оприлюднили інформацію, згідно з якою керівництво "Укрзалізниці" днями зробило російську "Першу вантажну компанію" перевізником залізорудної сировини для Полтавського ГЗК та Дніпровського меткомбінату.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У перший день 2026р набере чинності закон про захист права осіб з інвалідністю на працю

Президент призначив двох членів ВРП

Швейцарія буде надавати захист категорії S біженцям лише з певних регіонів України, але збереже вже наданий статус – ЗМІ

Міжвідомча комісія при Держкомтелерадіо ухвалила рішення про надання батькові журналістки Рощиної грошової допомоги

В прокат виходить фільм "Друге дихання" режисерки Кондакової про підкорення Кіліманджаро ветеранами

СБУ затримала трьох підлітків і громадянина європейської країни, які на замовлення ворога палили релейні шафи Укрзалізниці

У ФРН можуть внести поправки до законодавства, щоб мати можливість збивати неідентифіковані дрони

Прокуратура АР Крим звернулася до кримчан, щоб вони розказали свою історію воєнних злочинів РФ

Голова УІНП Алфьоров про зміну назву монети на "шаг": копійка випадково стала розмінною одиницею до нашої гривні

Єрмак повідомив про повернення двох сімей з ТОТ в рамках Bring Kids Back UA

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА