Після річної перерви на ділянці Майорська-Микитівка почали курсувати потяги з вугіллям

Залізнична ділянка Майорська-Микитівка (Донецька обл.) відремонтована після ушкоджень бойовиками і з 16 серпня і сзнову використовується для перевезення вугілля.
Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці", тут вдалося відновити рух після майже річної перерви - можливості провести ремонтні роботи раніше не було через постійні бойові дії.
За її даними, на сьогодні по цій ділянці курсують дві пари потягів на тязі тепловоза. Вони перевозять 7 тис. тонн вугілля на день для теплоелектростанцій, зокрема, Зміївської. Відновні роботи тривали з кінця липня і майже 10 разів уривалися після обстрілів бойовиків. Проте бригада майже із 30 залізничників в таких важких умовах відремонтувала ділянку для перевезення стратегічно важливого для держави вантажу.
Для відновлення руху шляховики вклали майже 200 метрів рейок, вісім залізобетонних шпал. Також були введені в експлуатацію усі елементи контактної мережі. Через дію бойовиків були зруйновані опори і контактна мережа, і тепер ця ділянка вимагає повторної електрифікації, тому замість електровозів тут курсують тепловози, що збільшує витрати на перевезення.
"На прилеглих до проведення АТО напрямках залізничного сполучення Донецької залізниці найбільш вантажоздатним напрямком є ділянка Ясинувата-Скотувата. Напрям Майорська-Микитівка є додатковим і альтернативним, незважаючи на бойові дії в зоні АТО, ускладнення пропускних процедур", - зазначає "Укрзалізниця".
Крім того, штаб Антитерористичного центру СБУ організував роботу прикордонників на станції Артемівськ-2, оскільки переміщення вантажів через лінію зіткнення в межах Донецької і Луганської областей дозволяється лише через контрольні пункти.