"Укралізниця" не підтверджує скорочення кількості білоруських потягів у сполученні з Україною

Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") не підтверджує інформації, що з'явилася в соціальних мережах, про значне зменшення кількості потягів формування білоруських залізниць у сполученні з Україною.
Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у відомстві, у зв'язку з надзвичайними обставинами на залізничному транспорті на тимчасово окупованій території АР Крим і загрозою для безпеки руху потягів, перевезення пасажирів тощо "Укрзалізниця" з 27 грудня 2014 року обмежила маршрути руху всіх потягів кримського напрямку, зокрема потяги № 100/99 Мінськ-Сімферополь відправленням з Мінська до станції Запоріжжя-1.
Рішення про обмеження маршрутів руху потягів у сполученні з АРК реалізоване на підставі рішення СНБО України і відповідно до правил технічної експлуатації залізниць України.
Для підвищення рівня наповнюваності потягу керівництво "Укрзалізниці" прийняло рішення про продовження маршруту потяга № 100/99 до станції Новоолексіївка в період з 1 червня до 1 вересня 2015 року, і, крім того, цей період продовжено до 21 вересня.
Враховуючи відсутність запиту від білоруських залізниць на продовження маршруту потяга № 100/99 до станції Генічеськ, а також прогнозоване зниження пасажиропотоків азовського напрямку в осінньо-зимовий період, питання курсування потяга № 100/99 сполученням Мінськ-Генічеськ не розглядається.
Що стосується потягу № 330/329 Барановичі-Житомир, то він був скасований залізницею формування, а саме адміністрацією білоруських залізниць у зв'язку з відсутністю достатнього прямого пасажиропотоку, за рейси в період з 1 січня до 24 лютого від Барановичів до Житомира і назад проїздило не більше двох пасажирів. При цьому збитки "Укрзалізниці" від курсування цього потягу тільки за період з 1 січня по 25 лютого склали більше 150 тис. грн.
Відносно питання курсування потягів формування білоруських залізниць в сполученні з Херсоном і Одесою, в "Укрзалізниці" повідомили, що на сьогодні потяг № 94/93 Мінськ-Одеса курсує згідно із затвердженим графіком рухи пасажирських потягів на 2014/2015 рік із періодичністю через день.
"Враховуючи соціальну значущість географічного розташування міст Миколаїв і Херсон, керівництво "Укрзалізниці" ухвалило рішення про узгодження курсування в літній період 2015 року нового додаткового потяга складом білоруських залізниць № 284/283 Барановичі - Мінськ - Київ - Миколаїв - Херсон, що у свою чергу забезпечило нові безпересадочні сполучення Барановичі - Київ - Миколаїв - Херсон і Мінськ - Миколаїв - Херсон. Крім того, незважаючи на збитки "Укрзалізниці" у розмірі понад 4,5 млн грн тільки за перші сім місяців поточного року, ухвалено рішення зберегти курсування потяга № 384/383 сполученням Барановичі - Мінськ - Харків", - повідомили в "Укрзалізниці".