Інтерфакс-Україна
12:16 17.09.2015

Використання комп'ютерів у школах не підвищує рівень успішності - ОЕСР

2 хв читати
Використання комп'ютерів у школах не підвищує рівень успішності - ОЕСР

Активне використання комп'ютерів у школі не покращує успішність учнів, дійшли висновку автори дослідження, проведеного на замовлення Організації економічної співпраці та розвитку (ОЕСР) у понад 70 країнах світу.

Як передає BBC, масштабні інвестиції в шкільні інфотехнології не привели до помітних покращень результатів тесту Міжнародної програми за оцінкою освітніх досягнень учнів (PISA) з читання, математики і природних наук.

Комп'ютеризація і запровадження Інтернету в школах "породили надто багато нездійсненних надій", заявив із цього приводу директор освітніх програм ОЕСР Андреас Шляйхер.

За даними аналітичної компанії Gartner, щорічно у світі на розвиток шкільних комп'ютерних технологій витрачається понад $26 млрд.

Загалом у країнах ОЕСР комп'ютери в школах використовують в середньому 72% учнів.

Дослідження ОЕСР свідчить, що немає жодної країни, де широке використання комп'ютерів та Інтернету в навчанні покращило би успішність.

Навпаки, як стверджується в доповіді, учні, які частіше за інших використовували у школі комп'ютери, демонстрували гіршу успішність.

Серед семи країн з найбільш активним використанням Інтернету в школах у трьох (Австралія, Нова Зеландія і Швеція) спостерігалося "значне погіршення" результатів тесту з читання. Австралійські учні проводять у шкільному інтернеті удвічі більше часу, ніж у середньому в ОЕСР, при цьому кількість комп'ютерів у школах перевищує кількість дітей.

Результати тесту в країнах і містах, де Інтернет у школах використовується менше (Південна Корея, Гонконг, Шанхай і Японія), виявилися значно кращими.

Учні сінгапурських шкіл, де комп'ютери в навчальному процесі використовуються помірно, продемонстрували найкращі навички використання цифрових технологій.

"Якщо поглянути на найбільш ефективні системи освіти, як у Східній Азії, то вони дуже обережні у використанні технологій у класах", - зазначив А.Шляйхер.

"Найбільше розчаровують результати дослідження, що свідчать, що соціально-економічний розрив між учнями не стає меншим завдяки технологіям, а навпаки - навіть збільшується", - заявив директор освітніх програм ОЕСР.

ОЕСР - одна з провідних економічних організацій світу, яка включає 34 найбільш розвинуті держави. Нині до неї входять Австралія, Австрія, Бельгія, Великобританія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Ізраїль, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Канада, Люксембург, Мексика, Нідерланди, Нова Зеландія, Норвегія, Польща, Португалія, Словаччина, Словенія, США, Туреччина, Фінляндія, Франція, Чехія, Чилі, Швейцарія, Швеція, Естонія, Південна Корея і Японія.

ОСТАННЄ

ГУР оприлюднило наказ про "доукомплектування" військової бази РФ у Вірменії

В країнах НАТО зростає розуміння, що запобігання вступу України до НАТО є не метою Путіна, а інструментом її досягнення – Єрмак

В ЄБА закликають до дискусії щодо проблемних питань бронювання від мобілізації

У Харкові і Запоріжжі зафіксовані влучання БПЛА по будівлі ТЦК і прилеглим територіям, є поранені – Сухопутні війська

Зеленський розраховує на виконання партнерами усіх домовленостей щодо захисту України

Окупанти знов вдарили по Харкову, постраждали 11 мирних мешканців

Данський фонд інвестує $5 млн в українську оборонну промисловість – Кабмін

Лідери БРІКС застерігають проти заходів, що підривають світову торгівлю

Наступний саміт БРІКС пройде в Індії

Мінрозвитку побудує житловий квартал для маріупольців у Білій Церкві

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА