Інтерфакс-Україна
12:16 17.09.2015

Використання комп'ютерів у школах не підвищує рівень успішності - ОЕСР

2 хв читати
Використання комп'ютерів у школах не підвищує рівень успішності - ОЕСР

Активне використання комп'ютерів у школі не покращує успішність учнів, дійшли висновку автори дослідження, проведеного на замовлення Організації економічної співпраці та розвитку (ОЕСР) у понад 70 країнах світу.

Як передає BBC, масштабні інвестиції в шкільні інфотехнології не привели до помітних покращень результатів тесту Міжнародної програми за оцінкою освітніх досягнень учнів (PISA) з читання, математики і природних наук.

Комп'ютеризація і запровадження Інтернету в школах "породили надто багато нездійсненних надій", заявив із цього приводу директор освітніх програм ОЕСР Андреас Шляйхер.

За даними аналітичної компанії Gartner, щорічно у світі на розвиток шкільних комп'ютерних технологій витрачається понад $26 млрд.

Загалом у країнах ОЕСР комп'ютери в школах використовують в середньому 72% учнів.

Дослідження ОЕСР свідчить, що немає жодної країни, де широке використання комп'ютерів та Інтернету в навчанні покращило би успішність.

Навпаки, як стверджується в доповіді, учні, які частіше за інших використовували у школі комп'ютери, демонстрували гіршу успішність.

Серед семи країн з найбільш активним використанням Інтернету в школах у трьох (Австралія, Нова Зеландія і Швеція) спостерігалося "значне погіршення" результатів тесту з читання. Австралійські учні проводять у шкільному інтернеті удвічі більше часу, ніж у середньому в ОЕСР, при цьому кількість комп'ютерів у школах перевищує кількість дітей.

Результати тесту в країнах і містах, де Інтернет у школах використовується менше (Південна Корея, Гонконг, Шанхай і Японія), виявилися значно кращими.

Учні сінгапурських шкіл, де комп'ютери в навчальному процесі використовуються помірно, продемонстрували найкращі навички використання цифрових технологій.

"Якщо поглянути на найбільш ефективні системи освіти, як у Східній Азії, то вони дуже обережні у використанні технологій у класах", - зазначив А.Шляйхер.

"Найбільше розчаровують результати дослідження, що свідчать, що соціально-економічний розрив між учнями не стає меншим завдяки технологіям, а навпаки - навіть збільшується", - заявив директор освітніх програм ОЕСР.

ОЕСР - одна з провідних економічних організацій світу, яка включає 34 найбільш розвинуті держави. Нині до неї входять Австралія, Австрія, Бельгія, Великобританія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Ізраїль, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Канада, Люксембург, Мексика, Нідерланди, Нова Зеландія, Норвегія, Польща, Португалія, Словаччина, Словенія, США, Туреччина, Фінляндія, Франція, Чехія, Чилі, Швейцарія, Швеція, Естонія, Південна Корея і Японія.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Шмигаль провів зустріч із послом США при НАТО Вітакером: Головна тема - потреби України на найближчу зиму

Ворог застосовує 50% КАБів від усіх на покровському напрямку – Зеленський

Пункт пропуску "Хребенне – Рава-Руська" підключено до європейської системи EES

Зеленський: Я не бачив європейського плану щодо закінчення війни

Наступного тижня в Україні буде команда США щодо "дрон-deal" - Зеленський

Одна людина загинула, ще троє зазнали поранень через обстріли Дніпропетровщини – ОВА

Українські виробники ягід у 2026р. продовжать відбирати частку європейського ринку – УПОА

ДБР розслідує обставини загибелі та поранення військовослужбовців на Дніпропетровщині через ворожий обстріл

Столиця України отримала статус Міста музики ЮНЕСКО та приєдналася до Мережі креативних міст ЮНЕСКО

За підтримки ООН на Чернігівщині облаштовано 5 домівок для переселенців, ще 9 - у роботі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА