Інтерфакс-Україна
17:49 18.09.2015

Україна своїми санкціями до залізничних операторів РФ ризикує породити у себе дефіцит вагонів - Мінтранс РФ

2 хв читати

Санкції з боку української влади стосовно російських залізничних операторів викличуть у них побоювання до відправлення своїх вагонів у напрямку України, а це спровокує дефіцит вагонів, вважає Міністерство транспорту РФ.

"Дії з боку української влади призведуть до побоювання російських залізничних операторів надавати свої вагони для перевезення у напрямку України і, як наслідок, до падіння обсягів перевезень вантажів українськими залізницями", - заявили "Інтерфаксу" в прес-службі Мінтрансу.

"Окрім цього, виключення в Україні з робочого парку близько 5 тис. вагонів може призвести до дефіциту вагонів на внутрішньому ринку України та зростання ставок на перевезення вантажів", - додав співрозмовник агентства. У зв'язку з цим він зазначив, що за сім місяців 2015 р. обсяг вантажних перевезень через прикордонні переходи між двома країнами вже знизився на 23% порівняно з тим самим періодом 2014 року.

Як повідомлялося раніше, в середу на сайті президента України Петра Порошенка було оприлюднено указ про введення санкцій стосовно компаній і громадян РФ. Зокрема він поширювався на АТ "Перша вантажна компанія" (актив групи UCL Володимира Лісіна) та його 100-відсоткову "дочку" - ТОВ "Перша вантажна компанія в Україні" (ПВКУ, Київ), стосовно яких передбачалася повна заборона на "транзит ресурсів і перевезень територією України".

Водночас, як зазначають джерела "Інтерфаксу", ознайомлені з ситуацією, фактично указ П.Порошенка поки що не набув чинності. Формально він має бути опублікований в офіційному друкованому органі, але цього поки що не сталося, і саме тому досі не було дій із боку Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця"), яка має щонайменше ввести заборону на переміщення вагонів ПВК і ПВКУ, зазначив співрозмовник агентства.

"Перша вантажна компанія" - найбільший в РФ оператор залізничних перевезень. Окрім РФ та України, оператор працює в Казахстані, має спільне підприємство із залізницями Фінляндії. Компанія входить до UCL Rail - залізничного дивізіону групи Universal Cargo Logistics Holding (UCL Holding) В.Лісіна. Групі належить близько 200 тис. вагонів різних типів, велика частина з них - піввагони. Окрім залізничних активів вона об'єднує стивідорні компанії на північному заході та півдні країни і великі російські судноплавні підприємства.

"ПВК в Україні" було створено в 2008 р. Компанія експлуатує понад 5 тис. вагонів ПВК, а також має власний парк у 495 піввагонів і 110 цистерн. Серед клієнтів - понад 50 компаній вугільно-металургійної, будівельної, хімічної та інших галузей, 20% з яких провідні галузеві підприємства України.

ОСТАННЄ

Прохолода збережеться в Україні найближчими днями, місцями пройдуть короткі дощі

Мовний омбудсмен не бачить підстав для надання угорській мові привілеїв серед інших мов нацспільнот або мов ЄС

Міністри оборони України та Румунії обговорили розвиток промислової кооперації у сфері оборони

КНР не планує направляти миротворців в Україну - МЗС

Мовний омбудсмен про російськомовні книги: Наш шлях – не через заборону, а через утвердження українського

Під Лиманом ускладнилась ситуація на фронті, 63 ОМБр ліквідувала 17 окупантів

Працівники НАБУ просять суд про відкритий розгляд скарги на арешт Магамедрасулова

Для деокупованих територій не потрібно буде ухвалювати перехідне мовне законодавство - мовний омбудсмен

У Смілі під час відправки до навчального центру загинув мобілізований

Негода знеструмила 28 населених пунктів у чотирьох областях – "Укренерго"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА