У Києві запущено п'ять електронних адмінпослуг

У Києві запущено п'ять електронних адміністративних послуг, зокрема отримання субсидій та реєстрація місця проживання, повідомив активіст ICT Competence Center (автори порталу електронних послуг IGOV.org.ua – ІФ) Дмитро Дубілет на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Через портал можна буде, окрім зазначених послуг, також послуга зі зняття з реєстрації місця проживання, отримання довідки про участь у приватизації житлового фонду та довідка про облік громадян, яким необхідна підтримка держави за житловими умовами.
Як зазначив Д. Дубілет, запуск послуг відбувся спільно з командою Київської міської державної адміністрації.
"Послуги для Києва доступні на порталі iGov, а також на окремому домені es.kievcity.gov.ua", - зазначив він.
Раніше в Києві була запущена послуга реєстрації автомобілів із пробігом.
Як повідомлялося, в червні поточного року IT-волонтери, які об'єдналися в ICT Competence Center, у співробітництві з українськими органами виконавчої влади запустили портал електронних адміністративних послуг – IGOV.org.ua.