Нацкомфінпослуг уперше оприлюднила страховиків з найбільшою кількістю скарг від клієнтів
Національна комісія, що здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг, на своєму сайті оприлюднила список страховиків-лідерів щодо скарг за 2015 рік.
Згідно з інформацією лідерами щодо скарг стали: "Українська транспортна страхова компанія" - 756 скарг (що в 2,7 раза більше, ніж в 2014 році), страхові виплати здійснені компанією після розгляду скарг у Нацкомфінпослуг, становили 6,413 млн грн; "Українська охоронно-страхова компанія" - 566 скарг (понад 15%), виплати 6,22 млн грн; НАСК "Оранта" - 433 скарги (у 4 рази менше), виплати 7,5 млн грн; СК "Еталон" - 201 скарга (на рівні 2014 року), сума виплат - 4,131 млн грн; СК "Провідна" - 125 скарг (на 54,2% менше), сума виплат 1,12 млн грн; СК "Домінанта" - 118 скарг (у 5,6 раза більше), 6,433 млн грн; УАСК "АСКА" - 98 скарг (утричі менше), сума виплат 6,035 млн грн; СК "Нова" - 98 скарг (у 3,8 раза більше), 1,1 млн грн.
Комісія також зазначає, що впродовж 2015 надійшло 5022 звернення, скарги фізичних і юридичних осіб (зокрема звернення народних депутатів, листи Кабінету Міністрів, Адміністрації президента, комітетів Верховної Ради, міністерств і відомств тощо) з питань страхової діяльності (далі - звернення), що на 3194 звернення, або 57,2%, менше, ніж за 2014 рік.
15 страховим компаніям (першим за кількістю звернень) були спрямовані комплексні вимоги про надання інформації про кредиторську заборгованість за договорами страхування перед особами, що мають право на отримання страхового відшкодування, складено відповідні акти про правопорушення і вжито заходів. Заявлена страховиками кредиторська заборгованість за договорами страхування перед особами, що мають право на отримання страхового відшкодування, становила 23,37 млн грн, а сплачена - 20,26 млн грн.
Загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями, за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень за 2015 рік, становив 68,630 млн грн.