Інтерфакс-Україна
16:38 01.03.2016

У найближчі 3-4 роки потрібно буде списати майже половину парку вантажних вагонів "Укрзалізниці"

2 хв читати
У найближчі 3-4 роки потрібно буде списати майже половину парку вантажних вагонів "Укрзалізниці"

Списанню в найближчі 3-4 роки підлягатиме близько 50% вантажних вагонів інвентарного парку "Укрзалізниці", повідомив директор з реформування, правової та майнової політики, член правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

"Ми проводимо інвентаризацію, дослідження парку універсальних вагонів, але технічний стан багатьох з них такий, що вони не можуть експлуатуватися", - сказав він в кулуарах презентації Центру транспортних стратегій "Галузевий контроль" у Києві у вівторок.

За словами Є.Кравцова, значна частина вантажних вагонів не буде придатна до експлуатації вже в найближчі рік-два, і в зв'язку з цим "Укрзалізниці" необхідно ухвалити рішення, що робити з парком, який перетворюється на звалище металобрухту, і яку інвестиційну політику вести тут у короткостроковій перспективі.

"Ми припускаємо детальне розбирання усіх таких вагонів, а не продаж їх як брухту, щоб максимізувати прибуток для залізниці. Є різниця, коли ви продаєте вагон за масу як змішаний металобрухт, і коли він розбирається на складові. З них певну частину можна буде направити на наші ж вагоноремонтні підприємства, щоб повторно запустити їх в цикл виробництва. Решту ж за категоріями металу продавати за різною ціною", - додав він.

Є.Кравцов зазначив, що це потребуватиме значно більше ресурсів, але принесе значно більше коштів. "Нам залишилося отримати тільки рішення Кабінету Міністрів про порядок розпорядження майном, - процедурний документ, який зараз у міністерствах на узгодженні. Після цього, сподіваюся, ця широкомасштабна програма буде запущена і буде успішною", - резюмував Є.Кравцов.

Крім того, під час презентації між представниками бізнесу і влади виникла дискусія щодо дефіциту вантажного парку. При цьому представники бізнесу фіксували профіцит вагонів через зменшення обсягу перевезень.

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський зі свого боку наголосив на великій різниці в кількості вантажного парку "на папері" і в його кількості в робочому стані. "Вже зараз можна списати третину вантажного парку, оскільки це вагони, які стоять під огорожею", - додав міністр.

Дискусію спричинило питання інвестицій до рухомого складу з боку бізнесу. Тому всі сторони погодилися з необхідністю ліквідації постанови Кабінету Міністрів №209, що не дає можливості рівного доступу до вагонного парку і нівелює інтерес до інвестицій у вагони з боку бізнесу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Прохолода збережеться в Україні найближчими днями, місцями пройдуть короткі дощі

Мовний омбудсмен не бачить підстав для надання угорській мові привілеїв серед інших мов нацспільнот або мов ЄС

Міністри оборони України та Румунії обговорили розвиток промислової кооперації у сфері оборони

КНР не планує направляти миротворців в Україну - МЗС

Мовний омбудсмен про російськомовні книги: Наш шлях – не через заборону, а через утвердження українського

Під Лиманом ускладнилась ситуація на фронті, 63 ОМБр ліквідувала 17 окупантів

Працівники НАБУ просять суд про відкритий розгляд скарги на арешт Магамедрасулова

Для деокупованих територій не потрібно буде ухвалювати перехідне мовне законодавство - мовний омбудсмен

У Смілі під час відправки до навчального центру загинув мобілізований

Негода знеструмила 28 населених пунктів у чотирьох областях – "Укренерго"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА