Інтерфакс-Україна
16:38 01.03.2016

У найближчі 3-4 роки потрібно буде списати майже половину парку вантажних вагонів "Укрзалізниці"

2 хв читати
У найближчі 3-4 роки потрібно буде списати майже половину парку вантажних вагонів "Укрзалізниці"

Списанню в найближчі 3-4 роки підлягатиме близько 50% вантажних вагонів інвентарного парку "Укрзалізниці", повідомив директор з реформування, правової та майнової політики, член правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

"Ми проводимо інвентаризацію, дослідження парку універсальних вагонів, але технічний стан багатьох з них такий, що вони не можуть експлуатуватися", - сказав він в кулуарах презентації Центру транспортних стратегій "Галузевий контроль" у Києві у вівторок.

За словами Є.Кравцова, значна частина вантажних вагонів не буде придатна до експлуатації вже в найближчі рік-два, і в зв'язку з цим "Укрзалізниці" необхідно ухвалити рішення, що робити з парком, який перетворюється на звалище металобрухту, і яку інвестиційну політику вести тут у короткостроковій перспективі.

"Ми припускаємо детальне розбирання усіх таких вагонів, а не продаж їх як брухту, щоб максимізувати прибуток для залізниці. Є різниця, коли ви продаєте вагон за масу як змішаний металобрухт, і коли він розбирається на складові. З них певну частину можна буде направити на наші ж вагоноремонтні підприємства, щоб повторно запустити їх в цикл виробництва. Решту ж за категоріями металу продавати за різною ціною", - додав він.

Є.Кравцов зазначив, що це потребуватиме значно більше ресурсів, але принесе значно більше коштів. "Нам залишилося отримати тільки рішення Кабінету Міністрів про порядок розпорядження майном, - процедурний документ, який зараз у міністерствах на узгодженні. Після цього, сподіваюся, ця широкомасштабна програма буде запущена і буде успішною", - резюмував Є.Кравцов.

Крім того, під час презентації між представниками бізнесу і влади виникла дискусія щодо дефіциту вантажного парку. При цьому представники бізнесу фіксували профіцит вагонів через зменшення обсягу перевезень.

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський зі свого боку наголосив на великій різниці в кількості вантажного парку "на папері" і в його кількості в робочому стані. "Вже зараз можна списати третину вантажного парку, оскільки це вагони, які стоять під огорожею", - додав міністр.

Дискусію спричинило питання інвестицій до рухомого складу з боку бізнесу. Тому всі сторони погодилися з необхідністю ліквідації постанови Кабінету Міністрів №209, що не дає можливості рівного доступу до вагонного парку і нівелює інтерес до інвестицій у вагони з боку бізнесу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Шмигаль: Немає і не було директив будь з ким вести будь-які розмови щодо територіальних поступок України

"Даринок" відкрив сімейний розважальний комплекс площею 5 тис. кв. м

Затримано харківʼянку, причетну до теракту, через який загинув 15-річний агент рф і український військовий

ЄС пропонує створити добровільний фонд до 40 млрд євро на військові потреби України - ЗМІ

Росіяни з дрона вбили жителя Станіслава на Херсонщині

Черговий саміт ЄС розгляне нещодавні події щодо України, до лідерів Євросоюзу звернеться Зеленський

Дрони СБУ уразили дві газокомпресорні станції та склад ракет до комплексів С-300/С-400 на території РФ - джерела

Секретар Київської міськради Бондаренко написав заяву про тимчасове відсторонення у зв'язку із записами у справі Комарницького

Росіяни тричі обстріляли Покровськ, шестеро осіб постраждали

За ніч збито 16 ударних БпЛА, 9 ворожих безпілотників-імітаторів локаційно втрачені

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА