18:11 15.03.2016

Найбільше задоволені рівнем надання адмінпослуг у Дніпропетровській області, найменше - в Києві

3 хв читати
Найбільше задоволені рівнем надання адмінпослуг у Дніпропетровській області, найменше - в Києві

Реєстраційні органи Дніпропетровської області отримали найвищу оцінку якості надання адміністративних послуг із таких критеріїв, як доступність, зручність, інформативність та якість обслуговування (86,2%), тоді як найнижчу оцінку якості сервісу отримали реєстраційні органи м. Києва (80,2%).

Такі дані оприлюднили у вівторок експерти громадської організації "Центр політико-правових реформ" (ЦППР) за результатами незалежного моніторингу якості надання адмінпослуг у рамках грантового проекту "Громадський моніторинг адмінпослуг Мін’юсту України як дієвий організм впливу на їх якість" за підтримки проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) "Справедливе правосуддя".

Моніторинг відбувався в жовтні-грудні 2015 року в чотирьох областях країни: Одеській (Одеса, Ізмаїл, Іллічівськ, Южне), Харківській (Харків, Ізюм, Чугуїв, Зміїв), Львівській (Львів, Дрогобич, Стрий, Червоноград), Дніпропетровській (Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Дніпродзержинськ, Павлоград) областях та Києві. Загалом було опитано 4510 осіб віком від 18 років.

Предметом дослідження була якість надання чотирьох груп адмінпослуг: послуг із держреєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації майнових прав на нерухоме майно, реєстрації актів цивільного стану (народження, шлюбу, смерті), легалізації громадських об'єднань та ЗМІ.

Крім того, відвідувачам пропонували оцінити органи реєстрації за такими критеріями, як фізична доступність, якість обслуговування (робота персоналу), інформованість відвідувачів, зручність та комфорт перебування в приміщенні.

Згідно з узагальненою оцінкою ефективності функціонування органів реєстрації в усіх регіонах, більшості відвідувачів (77,1%) вдалося вирішити своє питання в органі. Вчасно отримали послугу 95-98% осіб. Водночас 13% опитаних зверталися до органу реєстрації щодо вирішення того самого питання три або чотири рази. Менше ніж половина – 48,72% – респондентів повністю задоволені якістю послуг, 35,92% - швидше задоволені, складно визначитися - 9,54%, швидше не задоволені - 3,51%, зовсім не задоволені - 2,31%.

Крім того, згідно з даними дослідження, відвідувачі залишилися найбільш задоволені органами реєстрації актів цивільного стану (92,1%), середньо задоволені - органами, які реєструють громадські об'єднання та ЗМІ (87,4%) і відділами реєстрації юросіб та фізосіб-підприємців (84,4%), найменшу задоволеність викликала робота органів, які реєструють права на нерухоме майно (73,2%).

Якістю обслуговування персоналу залишилися задоволені респонденти практично в усіх регіонах України: від 90% у Києві до 97% у Дніпропетровській області.

За такими критеріями, як транспортне сполучення, зручність оплати послуг, однакове ставлення персоналу до відвідувачів, найнижчі оцінки отримали органи реєстрації у Львівській області.

Водночас за результатами дослідження виявлено низку критеріїв, якість яких потребує негайного поліпшення. Зокрема, найбільше незадоволення у відвідувачів викликала відсутність умов для людей з особливими потребами (58%). Крім того, відвідувачі відзначили незадовільний рівень доступу до побутових приміщень (туалету), оплати послуг, безоплатного забезпечення бланками, очікування в черзі на обслуговування (від 30 хвилин і довше), відсутність зручних місць для очікування, низька інформативність веб-сайта органу реєстрації.

За словами заступника міністра юстиції Гії Гецадзе, попри наявність відчутних результатів Мін’юст спільно з іншими міністерствами продовжує працювати над поліпшенням якості надання адміністративних послуг.

"У нас є конкретний результат, який можна "помацати", але ми розуміємо, що цього недостатньо, є ще дуже багато проблем. Нині ми з колегами в інших міністерствах працюємо, щоб мінімізувати кількість паперів, які необхідні підприємцю після реєстрації бізнесу, щоб після реєстрації протягом 24 годин підприємець почав одразу працювати, а потім уже інформував інші органи влади, скільки у нього працівників, буде він платити ПДВ чи ні тощо. Попереду у нас дуже багато роботи не лише в Мін’юсті, а й в інших міністерствах", - зазначив заступник міністра.

ОСТАННЄ

У Женеві представили план припинення вогню в Україні

Сікорський провів розмову з Келлогом стосовно переговорів у Саудівській Аравії

Демонтаж комуністичної та радянської символіки у київському метро залишилось провести на трьох станціях - КМДА

Фінляндія оголосила про виділення Україні 16 млн євро на гуманітарну допомогу

Результати зустрічі в Саудівській Аравії стануть ключовими для відновлення військової допомоги США Україні – Рубіо

Пропускні операції на вантажному напрямку пункту "Шегині" сповільняться 11 березня

УКФ в партнерстві з 3 ОШБр запустили грантовий конкурс "Культурний штурм"

На п'яти найбільших пунктах пропуска запущена окрема "єЧерга" для порожнього і завантаженого транспорту

Міносвіти: 61 український університет увійшов до рейтингу SCImago Institutions Rankings 2025

ЗСУ завдали ударів по низці стратегічних об’єктів агресора - Генштаб

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА