11:19 18.05.2016

Wizz Air розглядає питання розширення діяльності в Україні у зв'язку із стабілізацією ситуації в країні

3 хв читати
Wizz Air розглядає питання розширення діяльності в Україні у зв'язку із стабілізацією ситуації в країні

Лоу-кост авіакомпанія Wizz Air (Угорщина) розглядає питання розширення діяльності в Україні у зв'язку із стабілізацією ситуації в країні.

"Ми бачимо, що ситуація в Україні стабілізується, і з ділової точки зору нам дуже подобається, що там зараз відбувається", - повідомив генеральний директор групи Wizz Air Джозеф Вараді порталу http://www.fly4free.com.

Коментуючи цю інформацію, екс-міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський зазначив, що саме головне - створити рівні умови для усіх, а з економічною стабілізацією авіаринок динамічно розвиватиметься сам собою.

"Wizz Air заявив про бажання повернутися в Україну тому що "відбувається стабілізація". Скільки ж часу я витратив на пояснення експертам, що питання "в економіці", а не "в політиці". Невидима рука ринку працює. Ще Адам Сміт про це говорив", - написав він на своїй сторінці в Facebook.

Як повідомлялося, угорська Wizz Air Holdings Plc у рамках реструктуризації діяльності в Україні вирішила, що з 20 квітня 2015 року Wizz Air Hungary виконуватиме вісім рейсів в Україну і з України, а її "дочка" "Візз Ейр Україна", що виконувала 16 рейсів на двох літаках, - припинить діяльність з 20 квітня.

Пізніше перший заступник міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер повідомив, що Wizz Air фізично збереже свою "дочку" в Україні.

Д.Вараді в травні 2015 року заявляв, що закриття компанії "Візз Ейр Україна" і базування літака в Києві материнської компанії Wizz Air Hungary дало можливість групі Wizz Air уникнути регуляторної політики Національного банку України в плані контролю обміну валют.

"Усі наші доходи були в гривні, а витрати - в іноземній валюті, ми не могли вільно обмінювати гривню. Тепер, виконуючи польоти як Wizz Air Hungary, ми не вважатимемося національною юридичною особою і, на нас не поширюватимуться ці правила обміну валют", - сказав він тоді.

Говорячи в цілому про плани подальшого функціонування української "дочки" - "Візз Ейр Україна", Д.Вараді зазначав, що відновлення її роботи залежить від кількох чинників. "По-перше, чи зможемо ми зберегти сертифікат експлуатанта "Візз Ейр Україна", по-друге, від того, чи покращати ситуація настільки, що нам стане комерційно доцільно виконувати польоти як "Візз Ейр Україна". Для нас основний пріоритет - працювати на українському ринку, а в якості "Візз Ейр Україна" або Wizz Air Hungary - це друге питання", - говорив генеральний директор Wizz Air наголошуючи, що компанія задоволена роботою на українському ринку.

Wizz Air, один з провідних лоукост-перевізників у Центральній і Східній Європі. володіє флотом з 67 літаків Airbus A320 і Airbus А321, пропонує понад 420 маршрутів з 25 баз. Акції Wizz Air котируються на Лондонській фондовій біржі.

Wizz Air в 2015 році перевіз на рейсах в/з України понад 395 тис. пасажирів, що більш ніж удвічі менше порівняно з 2014 роком, коли на українському ринку працювала "дочка" компанії - "Візз Ейр Україна". В той же час, згідно із звітом компанії за рік, який закінчився в квітні, загалом перевезення Wizz Air зросли на 20,6% - до 20,223 млн осіб, а середнє завантаження рейсу додало 1,4 процентних пункта і становило 88,2%.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА