Інтерфакс-Україна
14:02 27.06.2016

Панамський канал відкрився після тривалої реконструкції

2 хв читати
Панамський канал відкрився після тривалої реконструкції

Панамський канал знову відкрився в неділю після тривалих робіт із реконструкції та розширення, що забрали майже 10 років.

Проект розширення каналу, вартість якого $5,25 млрд, був завершений на два роки пізніше, ніж планувалося, у зв'язку з неодноразовим зривом термінів будівництва, а також перевищенням кошторису витрат, пише Associated Press.

Президент Панами Хуан Карлос Варела назвав день відкриття каналу історичним для своєї країни і всього світу.

Першим судном, яке пройшло оновленим каналом, став контейнеровоз китайської Cosco Shipping Panama, завширшки 48,2 м і завдовжки 300 м. Подібні мега-судна класу New Panamax вважаються майбутнім сфери морських перевезень вантажів, вони зможуть проходити Панамським каналом після його реконструкції.

В результаті розширення пропускна здатність Панамського каналу збільшилася вдвічі, що, як очікується, дасть змогу йому успішніше конкурувати із Суецьким каналом. Крім того, реконструкція відкриває нові можливості використання каналу, наприклад, для постачання природного газу із США в Азію.

"Панамський канал, з урахуванням його розширення, стає важливим водним шляхом у сфері морської комерції не тільки регіону, а й усього світу", - заявив виконавчий віце-президент з комерційного розвитку Панамського каналу Оскар Базан.

На частку доходів від контейнерних перевезень припадає близько 50% загальної виручки, одержуваних компанією, що управляє каналом.

Датська транспортна і нафтовидобувна компанія A.P. Moeller-Maersk A/S, світовий лідер у сфері контейнерних перевезень, у понеділок заявила про намір активно використовувати розширений Панамський канал.

Уряд Панами сподівається, що відкриття каналу після реконструкції дасть змогу значно збільшити доходи бюджету країни, 25% населення якої живе в бідності.

Панамський канал протяжністю 77 км з'єднує Панамську затоку Тихого океану з Карибським морем і Атлантичним океаном. На відміну від Суецького каналу, він не прокладений по всій довжині на рівні моря: судна піднімаються й опускаються за допомогою гігантських шлюзів на вході і виході і проходять по прісноводного фарватеру, що поповнюється від річок, які стікають з навколишніх лісистих пагорбів.

Канал був збудований американцями в 1904-1914 роках (до цього невдалу спробу робили французи), а в 1999 році він був переданий у власність панамського уряду. Канал є одним з головних джерел доходу для цієї країни.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Полонені громадяни КНР хочуть на обмін і повернутися до Китаю

Київська влада просить релігійні громади обмежити проведення масових великодніх богослужінь

У Львові відбулася перша міжурядова конференція між Україною та Нідерландами - МЗС

Президент Естонії схвалив закони, що дозволяють збройним силам топити підозрілі судна

Військовополонені-громадяни КНР запевняють, що опинилися на війні за контрактом, не мають стосунку до китайського уряду

Полонені громадяни КНР задоволені ставленням України до них, кажуть, що їх годують навіть їжею з Макдональдсу

Окупанти стали частіше використовувати отруйні гази в Запорізькій області – ГУР

Корея виділяє $4,76 млн на підтримку цифровізації уряду України

Україна запросила на 9 травня в Київ високопосадовців з ЄС та лідерів "Коаліції охочих" на противагу параду в Москві – ЗМІ

Німецька Quantum Systems та український Frontline підписали меморандум про співпрацю в ОПК – Сметанін

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА