Інтерфакс-Україна
17:20 18.07.2016

Київрада має намір встановити п'ять режимних зон розміщення реклами в столиці

2 хв читати
Київрада має намір встановити п'ять режимних зон розміщення реклами в столиці

Депутати Київської міської ради (Київрада) пропонують встановити в Києві п'ять форматних зон з окремими режимами розміщення об'єктів зовнішньої реклами.

Як повідомила прес-служба Київради, відповідний проект змін до Концепції розміщення зовнішньої реклами в столиці було розглянуто на засіданні постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами.

"Концепція уточнюватиме дозволені та заборонені формати конструкцій та їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Особливу увагу буде приділено безпеці пішоходів, адже рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху. Також працюємо над тим, аби рекламні розтяжки та холдери взагалі були заборонені", - наводить прес-служба слова голови профільної комісії Олексія Окопного.

Змінами пропонується поділити територію Києва на п'ять форматних зон, при цьому в "нульовій" - заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Зокрема, до цієї зони увійдуть історичні пам'ятки, сквери, парки, зупинки громадського транспорту, перехрестя і транспортні розв'язки, а також прибудинкові виїзди.

Максимальний розмір рекламного поля - 75 кв. м допускається в четвертих зонах, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе за межами центральної частини міста.

До "першої" зони пропонується включити історичну частину міста з можливістю розміщення рекламних об'єктів поверхнею до 2,16 кв. м, до "другої" - центральну частину міста (до 8 кв. м), "третьої" - загальну територію міста (до 36 кв. м), "четвертої" - магістральні вулиці, проспекти, шосе за межами центральної частини міста (до 75 кв. м).

Крім того, пропонується передбачити вимогу щодо відстані між сіті-лайтами не менше ніж 40 м, а білбордами - не менше ніж 150 м.

Пропонується також заборонити роботу медіафасадів у період із 22:00 до 7:00.

Як повідомила прес-служба, робоча група продовжить роботу над змінами до Концепції розміщення зовнішньої реклами в столиці і найближчим часом представить повний проект змін.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Британський принц Гаррі відвідав місце ворожого обстрілу - Ткаченко

Сейм Польщі ухвалив новий закон про допомогу українцям після вето Навроцького

Окупанти втратили 159 осіб на покровському напрямку - Генштаб

Стефанчук провів зустріч з делегацією британського парламенту

Жінка постраждала внаслідок атаки російського fpv-дрону автівки в Запорізькій області

Єрмак: у Конгресі США зареєстровано законопроєкт про посилення тиску на РФ для повернення українських дітей

Зеленський провів зустріч із радниками лідерів Великої Британії, Німеччини, Франції та Італії

Жовква та міністр-делегат Франції Аддад обговорили підготовку до заходів на рівні лідерів під час Генасамблеї ООН у Нью-Йорку

FTC перевіряє Amazon і Google на предмет порушень прав рекламодавців

У рамках програми "18-24" вперше військові контракти підписали жінки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА