Інтерфакс-Україна
13:02 13.09.2016

Україна і Грузія підписали угоду про організацію залізничного-поромного сполучення

2 хв читати
Україна і Грузія підписали угоду про організацію залізничного-поромного сполучення

Україна і Грузія на рівні урядів в рамках Міжнародного морського форуму 13 вересня в Батумі підписали угоду про організацію прямого міжнародного залізничного сполучення через порти обох країн, повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України.

"Ми сьогодні підписали дуже важливий документ, який з'єднує Україну, Грузію, Казахстан і Азербайджан на Великому Шовковому шляху. Ця ініціатива отримала нове дихання і, безперечно, має великі перспективи. Наші країни доклали багато зусиль, щоб спростити логістику, зробити транзит більш дешевим, а найголовніше – збільшити швидкість доставки товарів, щоб це було максимально комфортно для бізнесу", - процитовано в повідомленні голову міністерства Володимира Омеляна.

Він зазначив, що наразі вимоги ринку такі, що швидкість доставки вантажів має не менше значення, ніж ціна доставки, і дедалі більше компаній готові до додаткових витрат, щоб товар доправили не за два-три місяці, а через 9-15 днів.

"У цьому році ми маємо довести швидкість проходження контейнерів з Китаю до західних кордонів України до 9-10 діб", - наголосив В. Омелян.

За словами міністра, переговори про запровадження наскрізного тарифу та спрощення митних процедур тривають.

"Сподіваюся, в цьому році ми завершимо формальності і з наступного року перейдемо безпосередньо до постачання. Є висока зацікавленість з боку країн ЄС. Для України це не лише економічний, але й політичний проект. Ми повинні бути незалежними від настроїв окремої країни. Ми маємо запустити процедуру таким чином, щоб вантаж доправляли вчасно і за будь-якої погоди - як політичної, так і економічної", - додав міністр.

Як повідомлялося, Міністерство економічного розвитку і торгівлі спільно з Мінінфраструктури заявляли про намір узгодити графік відправлення поромів з порту "Чорноморськ" (Одеська обл.) до Батумі і Поті щоб уникнути затримок транспортування вантажів.

За інформацією МЕРТ, торгова агресія з боку РФ призвела до значного збільшення навантаження на альтернативний маршрут доставки українських експортних товарів на ринки збуту до країн Центральної Азії.

На цих маршрутах працюють два оператори: українська судноплавна компанія "Укрферрі", у розпорядженні якої - три пороми місткістю 50 універсальних залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів ТIR, а також болгарська судноплавна компанія Navibulgar з двома поромами місткістю 108 вагонів або 100 великовантажних автомобілів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Bloomberg опублікував жовтневі розмови Віткоффа, Ушакова та Дмітрієва про підготовку мирного плану

Кількість поранених унаслідок атаки росіян на Запоріжжя зросла до семи — ОВА

Україна та Британія обговорили посилення оборонної співпраці та розгортання сил стримування Коаліцією охочих — ОП

Ворог атакував Запоріжжя безпілотниками: пошкоджено щонайменше сім багатоповерхівок, поранено четверо людей — ОВА

Міністр Сухопутних військ США Дрісколл цього тижня відвідає Київ — Єрмак

У переговорах США та України щодо мирного плану залишаються невирішеними три ключові незгоди - ЗМІ

Шмигаль обговорив із заступницею Генсека НАТО підтримку України та наслідки атаки на Київ

Єрмак: З ТОТ повернули ще трьох українських дітей у межах ініціативи Bring Kids Back UA

На Дніпропетровщині російські війська атакували рятувальників FPV-дроном під час ліквідації наслідків обстрілу — ДСНС

Зеленський: Працювали з українською переговорною командою щодо тексту в документі, який напрацьований зі США в Женеві

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА