Інтерфакс-Україна
13:02 13.09.2016

Україна і Грузія підписали угоду про організацію залізничного-поромного сполучення

2 хв читати
Україна і Грузія підписали угоду про організацію залізничного-поромного сполучення

Україна і Грузія на рівні урядів в рамках Міжнародного морського форуму 13 вересня в Батумі підписали угоду про організацію прямого міжнародного залізничного сполучення через порти обох країн, повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України.

"Ми сьогодні підписали дуже важливий документ, який з'єднує Україну, Грузію, Казахстан і Азербайджан на Великому Шовковому шляху. Ця ініціатива отримала нове дихання і, безперечно, має великі перспективи. Наші країни доклали багато зусиль, щоб спростити логістику, зробити транзит більш дешевим, а найголовніше – збільшити швидкість доставки товарів, щоб це було максимально комфортно для бізнесу", - процитовано в повідомленні голову міністерства Володимира Омеляна.

Він зазначив, що наразі вимоги ринку такі, що швидкість доставки вантажів має не менше значення, ніж ціна доставки, і дедалі більше компаній готові до додаткових витрат, щоб товар доправили не за два-три місяці, а через 9-15 днів.

"У цьому році ми маємо довести швидкість проходження контейнерів з Китаю до західних кордонів України до 9-10 діб", - наголосив В. Омелян.

За словами міністра, переговори про запровадження наскрізного тарифу та спрощення митних процедур тривають.

"Сподіваюся, в цьому році ми завершимо формальності і з наступного року перейдемо безпосередньо до постачання. Є висока зацікавленість з боку країн ЄС. Для України це не лише економічний, але й політичний проект. Ми повинні бути незалежними від настроїв окремої країни. Ми маємо запустити процедуру таким чином, щоб вантаж доправляли вчасно і за будь-якої погоди - як політичної, так і економічної", - додав міністр.

Як повідомлялося, Міністерство економічного розвитку і торгівлі спільно з Мінінфраструктури заявляли про намір узгодити графік відправлення поромів з порту "Чорноморськ" (Одеська обл.) до Батумі і Поті щоб уникнути затримок транспортування вантажів.

За інформацією МЕРТ, торгова агресія з боку РФ призвела до значного збільшення навантаження на альтернативний маршрут доставки українських експортних товарів на ринки збуту до країн Центральної Азії.

На цих маршрутах працюють два оператори: українська судноплавна компанія "Укрферрі", у розпорядженні якої - три пороми місткістю 50 універсальних залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів ТIR, а також болгарська судноплавна компанія Navibulgar з двома поромами місткістю 108 вагонів або 100 великовантажних автомобілів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Берегова охорона США захопила нафтовий танкер в міжнародних водах біля узбережжя Венесуели - ЗМІ

Евакуація мирних жителів триває у прикордонних громадах Сумщини - ОВА

Петиція до Кабміну про присвоєння звання "Народного артиста" посмертно солісту гурту ADAM Клименку набрала 25 тис. голосів

Видатки загального фонду держбюджету у листопаді-2025 зросли на 9,7% до листопада-2024 – Мінфін

Латвія вивчає досвід енергетичної стійкості України та передала захисникам 30 автомобілів

Одна з загиблих внаслідок авіаудару по Ізюму працювала в поліції

У масштабній ДТП на трасі М06 "Київ–Чоп" на Рівненщині постраждали троє людей - ДСНС

Ізраїль готується представити Трампу варіанти нових ударів по Ірану

Зеленський говорив з лідерами країн Коаліції охочих, щоб вони не знижували підтримку України після рішення ЄС про кредит

Вплив Орбана на євроінтеграцію України є частиною виборчих процесів в Угорщині, переконаний Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА