Інтерфакс-Україна
13:02 13.09.2016

Україна і Грузія підписали угоду про організацію залізничного-поромного сполучення

2 хв читати
Україна і Грузія підписали угоду про організацію залізничного-поромного сполучення

Україна і Грузія на рівні урядів в рамках Міжнародного морського форуму 13 вересня в Батумі підписали угоду про організацію прямого міжнародного залізничного сполучення через порти обох країн, повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України.

"Ми сьогодні підписали дуже важливий документ, який з'єднує Україну, Грузію, Казахстан і Азербайджан на Великому Шовковому шляху. Ця ініціатива отримала нове дихання і, безперечно, має великі перспективи. Наші країни доклали багато зусиль, щоб спростити логістику, зробити транзит більш дешевим, а найголовніше – збільшити швидкість доставки товарів, щоб це було максимально комфортно для бізнесу", - процитовано в повідомленні голову міністерства Володимира Омеляна.

Він зазначив, що наразі вимоги ринку такі, що швидкість доставки вантажів має не менше значення, ніж ціна доставки, і дедалі більше компаній готові до додаткових витрат, щоб товар доправили не за два-три місяці, а через 9-15 днів.

"У цьому році ми маємо довести швидкість проходження контейнерів з Китаю до західних кордонів України до 9-10 діб", - наголосив В. Омелян.

За словами міністра, переговори про запровадження наскрізного тарифу та спрощення митних процедур тривають.

"Сподіваюся, в цьому році ми завершимо формальності і з наступного року перейдемо безпосередньо до постачання. Є висока зацікавленість з боку країн ЄС. Для України це не лише економічний, але й політичний проект. Ми повинні бути незалежними від настроїв окремої країни. Ми маємо запустити процедуру таким чином, щоб вантаж доправляли вчасно і за будь-якої погоди - як політичної, так і економічної", - додав міністр.

Як повідомлялося, Міністерство економічного розвитку і торгівлі спільно з Мінінфраструктури заявляли про намір узгодити графік відправлення поромів з порту "Чорноморськ" (Одеська обл.) до Батумі і Поті щоб уникнути затримок транспортування вантажів.

За інформацією МЕРТ, торгова агресія з боку РФ призвела до значного збільшення навантаження на альтернативний маршрут доставки українських експортних товарів на ринки збуту до країн Центральної Азії.

На цих маршрутах працюють два оператори: українська судноплавна компанія "Укрферрі", у розпорядженні якої - три пороми місткістю 50 універсальних залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів ТIR, а також болгарська судноплавна компанія Navibulgar з двома поромами місткістю 108 вагонів або 100 великовантажних автомобілів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський і президент Сербії обговорили євроінтеграцію країн

Станом на середу з опаленням 95% будинків у столиці – КМДА

Посол доброї волі ООН Анджеліна Джолі відвідала Херсон – ЗМІ

Ворог вдарив по рятувальниках ДСНС у Краматорську та Приморську Запорізької області, 4 людей поранено - Клименко

Рада має намір вдосконалити законодавство в сфері водопостачання та водовідведення

Суд скасував відсторонення керівника апарату Загуменного від роботи та цілодобовий домашній арешт - КМДА

Україна постійно вносить корективи в системи захисту енергооб'єктів від ворожих атак – Міненерго

Україна запропонувала допомогу Литві через можливі загрози з Білорусі - Зеленський

"Енергоатом" вивчатиме можливості застосування нової модифікації генераторів технології французької Arabelle Solutions

На Сумщині ворог атакував дроном авто, що розвозило жителям хліб, водій загинув, ще троє людей зазнали поранень

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА