Вступ до НАТО підтримує відносна більшість українців, прибічників об'єднання з РФ і Білоруссю 18% - соцопитування

У разі проведення в Україні референдуму про вступ до НАТО за вступ мають намір проголосувати 44,3% опитаних, проти - 38,1%, свідчать результати дослідження соціологічної служби Центру Разумкова, проведеного 9-14 вересня 2016 року.
При цьому в західному регіоні за вступ до НАТО проголосували б 75,6% респондентів, проти - 10,4%, в центральному - 51,2% і 28,1% відповідно, в південному - 24,1% і 48,1%, в східному - 19% і 70,1%, на Донбасі (підконтрольна влада частини Донецької і Луганської областей) - за 31% і проти 52% відповідно.
Як зазначено в результатах дослідження, у віковій групі 18-29 років прибічників вступу в НАТО значно більше, ніж супротивників (49,6% і 32,1%), в усіх інших вікових групах частини прибічників і супротивників вступу в НАТО статистично значно не відрізняються.
За відновлення позаблокового статусу України виступають 32,8% опитаних, проти - 38,4%. Прибічники позаблокового статусу становлять більшість у східному регіоні, відносна більшість - у південному, супротивники - більшість у західному і відносна більшість - у центральному регіонах. На Донбасі частини прибічників і супротивників позаблокового статусу приблизно рівні.
Створення єдиної союзної держави у складі України, РФ і Білорусі на рівноправній основі підтримують 18,3% опитаних, не підтримують - 69,1%. Не підтримує цю ідею абсолютна більшість жителів західного, центрального регіонів і Донбасу, а також відносна більшість жителів східного регіону. У південному регіоні частини тих, хто підтримує, і тих, хто не підтримує цю ідею, приблизно рівні.
Під час дослідження було опитано 2 тис. 18 респондентів віком від 18 років в усіх регіонах України, за винятком Криму і окупованих територій Донецької і Луганської областей за вибіркою, що представляє доросле населення України за основними соціально-демографічними показниками. Опитування проводилося в 118 населених пунктах (67 - міських і 51 - сільських). Теоретична похибка вибірки (без урахування дизайн-ефекту) не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.