Мінфін удосконалив процедури адміністративного оскарження для платників податків

Міністерство фінансів затвердило порядок оформлення та подання скарг платників податків та їх розгляду органами Державної фіскальної служби (ДФС), яким удосконалило процедуру адміністративного оскарження.
Як повідомляється на веб-сайті Мінфіну, відповідне рішення закріплено наказом №849, який набув чинності 25 листопада.
Згідно з повідомленням, наказом передбачається, що прозорість процесу гарантується правом платника податків заявляти клопотання про відкритий розгляд скарги і присутність під час розгляду скарги за участю платника податків представників засобів масової інформації.
Окрім того, дозволено здійснювати технічну фіксацію засідання за допомогою фото-, відеозйомки, звукозапису, а також ознайомлюватися з матеріалами перевірки і адміністративного оскарження в електронній і письмовій формі, робити копії, виписки за допомогою технічних засобів.
"Наказ підвищить довіру платників до процедури апеляційного оскарження і поліпшить якість такої процедури", - вважають у Мінфіні.
Крім того, згідно з повідомленням, функціонування цього механізму зменшить кількість судових спорів, а відповідно, витрати платників і держави в судовому процесі.
У повідомленні також зазначено, що в розгляді скарги тепер мають право брати участь представники Мінфіну, Державної регуляторної служби та представники Ради бізнес-омбудсмена: позиція таких осіб та мотиви не врахування такої позиції (якщо вона не була врахована) мають бути вказані в рішенні за результатами розгляду скарги.