Інтерфакс-Україна
10:46 25.01.2017

Мінінфраструктури пропонує підвищити залізничні тарифи на перевезення пасажирів і багажу

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує підвищити залізничні тарифи на перевезення пасажирів і багажу

Міністерство інфраструктури України пропонує поетапну індексацію тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні в 2017 році з 1 квітня на 10% та з 1 жовтня на 10% в усіх категоріях потягів і вагонів (окрім вагонів першого класу потягів "Інтерсіті+").

Про це йдеться в проекті наказу міністерства "Про затвердження тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні", текст якого оприлюднено на веб-сайті Мінінфраструктури.

Згідно з пояснювальною запискою до документа, передбачається приведення нинішніх тарифів на перевезення пасажирів залізничним транспортом у відповідність до основних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку на 2017 рік, затверджених в установленому порядку Кабінетом Міністрів України. Індексація тарифів у грудні 2017 року проти грудня попереднього року, згідно з ним, становитиме 21%.

Автори документа зазначають, що рівень тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні залишається незмінним із жовтня 2014 року в усіх типах вагонів, окрім вагонів СВ і "Інтерсіті+", а у вагонах СВ - із 2009 року.

"В умовах прогнозу на 2017 рік без індексації тарифів для приведення пасажирських перевезень до рівня беззбитковості (нульової рентабельності) тарифи на перевезення необхідно було б підвищити в три рази", - йдеться в пояснювальній записці.

Крім того, залізничний транспорт несе значне соціальне навантаження через здійснення приміських і внутрішніх пасажирських перевезень за тарифами, які є нижчими від економічно обґрунтованого рівня, а також перевезень пільгових категорій громадян, визначених чинним законодавством України. Перехресне субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних у 2016 році очікується на рівні 9,9 млрд грн, а в 2017 році, за прогнозом, - понад 11 млрд грн.

"Індексація тарифів дасть змогу частково зменшити перехресне субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних та деякою мірою компенсувати витрати на утримання парку пасажирських та багажних вагонів", - вважають автори проекту наказу.

Крім того, зазначено, що лише за підсумками 2016 року обсяг перевезень багажу і вантажобагажу очікується на рівні 12,4 млн тонно-км, за здійснення таких перевезень отримано 10,1 млн грн доходів. При цьому витрати становили 54,7 млн грн. Отримані доходи покривають витрати на 18,4%, що вдвічі менше, ніж у цілому щодо пасажирських перевезеннях у внутрішньому (далекому) сполученні (37,4%).

Як раніше повідомлялося, ПАТ "Укрзалізниця" наприкінці 2016 року виносила на розгляд відповідних міністерств і відомств питання індексації тарифів на пасажирські перевезення на 35% - індексувати тарифи пропонувалося у два етапи: в першому кварталі та в четвертому по 16%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Омбудсман звинуватив Мінкультури у блокуванні передачі Костелу Св.Миколая в Києві релігійній громаді

До проєкту Sandbox відтепер зможуть долучитися ФОП для тестування технологічних продуктів — Мінцифри

У Львові стартувало неформальне засідання Ради ЄС із загальних справ

Глава Міненерго звільнив Зубрія та Стрільця з НР ОГТСУ

Мерц: мир для України не може бути укладений без європейців та не зашкодити інтересам ЄС та НАТО

САП вимагає визнати необґрунтованими активи начальника закарпатського митного поста на понад 4,5 млн грн

"Інтерпайп" уклав угоду на придбання у ArcelorMittal трубного заводу у Румунії

До суду в справі про припинення діяльності УПЦ (МП) надійшла заява, у якій виявили гроші

Мерц сподівається, що лідери ЄС на саміті дійдуть висновків щодо фінпідтримки України на 2026-2027рр.

Суд відклав на невизначений термін розгляд справи про припинення діяльності УПЦ (МП)

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА