Більше половини опитаних киян користується сервісом "1551"

Найпопулярнішим серед мешканців міста Києва щодо інформування громадськості про муніципальні послуги, сервіси, ініціативи та суспільно важливі події є сервіс "Контактний інформаційний центр міста "1551", свідчать дані опитування.
Згідно з даними опитування Центру незалежних соціологічних досліджень "Омега, найпопулярнішим серед киян є Контактний інформаційний центр міста "1551" (52,2%), кожен четвертий опитаний використовує портал електронних петицій м. Києва (27,1%), 21,1% респондентів використовують сервіс "Електронна система запису в дошкільні навчальні заклади", 21% користуються сервісом "Міський наземний громадський транспорт онлайн", 20,1% - інтернет-сервісом "Ваш дім", а також 18,6% коли-небудь використовували сервіс SMS і e-mail повідомлень, створений для інформування киян.
Водночас близько половини опитаних киян висловили неготовність використовувати онлайн сервіси для обговорення актуальних питань життєдіяльності і функціонування міста, тоді як 43,5% готові до використання таких сервісів.
Традиційно кияни воліють отримувати інформацію про заходи міської влади задопомогою телебачення (близько 50%), друкованих ЗМІ (близько 30%), інтернет-сайтів (близько 20%), радіо (близько 20%), а також соціальних мереж (близько 15%).
"Кияни мають знати, що робиться, що відбувається і що планується... Сервісом інформування киян користується близько 20 тис. киян, як ми розуміємо, для чотиримільйонного мегаполісу це замало, сервісом електронних петицій – 383 тис., така ж ситуація з іншими сервісами. ... На колл-центр приріст 35% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Ми розуміємо, що люди несуттєво, але все ж віддають перевагу традиційним каналам зв'язку", - сказав керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко на презентації соціологічного опитування в середу в Києві.
Соціологічне опитування було проведено за замовленням Департаменту громадських комунікацій Київської міської державної адміністрації Центром незалежних соціологічних досліджень "Омега" у період з 20 до 23 грудня 2016 року. Вибірка репрезентативна за соціально-демографичным показниками дорослого населення міста Києва. Методом особистого формалізованого інтерв'ю (face-to-face) було опитано 1200 жителів міста Києва.