Інтерфакс-Україна
11:59 18.04.2017

United Airlines змінить правила проїзду співробітників після скандалу

2 хв читати
United Airlines змінить правила проїзду співробітників після скандалу

Американська авіакомпанія United Airlines змінить правила посадки співробітників на власні рейси після скандалу з 69-річним пасажиром, лікарем в'єтнамського походження Девідом Дао, якого силоміць вивели з літака, повідомляє Бі-Бі-Сі.

Четверта за обсягом перевезень авіакомпанія США заявила, що в майбутньому її співробітники будуть отримувати місця не менш ніж за годину до вильоту.

11 квітня співробітники служби безпеки чиказького аеропорту буквально витягли Д.Дао з літака, який мав вилетіти з Чикаго в Луїсвілль. При цьому літній лікар позбувся двох передніх зубів, йому зламали носа.

Екіпаж літака United залучив службу безпеки через овербукинг - квитків на літак було виписано більше, ніж було місць у салоні, - і відмову пасажирів поступитися місцями добровільно. При цьому авіакомпанії потрібно було посадити на рейс своїх співробітників, які повинні були вийти на роботу в іншому місті наступного дня.

Співробітники United попросили пасажирів поступитися своїми квитки в обмін на місце на рейсі наступного дня, номер у готелі і грошову компенсацію. Після того, як добровольців не знайшлося, за допомогою комп'ютера було обрано чотирьох довільних пасажирів, які були зобов'язані залишити рейс.

Д.Дао був одним з таких пасажирів, але відмовився підкоритися, зазначивши, що його теж чекають робота і пацієнти, після чого троє охоронців витягли його силоміць. Інцидент зняли двоє осіб на камери телефонів, після чого відео розійшлися по соцмережах і спричинило хвилю обурень. На записі видно, як чоловіка, який кричить, несуть по літаку за руки і за ноги.

Постраждали заявив про намір подати в суд на United. Його адвокат заявив, що Д.Дао вважає подію "страшнішою та більш болісною, ніж те, що він пережив, полишаючи В'єтнам".

Гендиректор United Оскар Муньос спочатку попросив вибачення за те, що довелося "перемістити" пасажирів, і пояснив, що один з них поводився вкрай агресивно. Ця заява була сприйнята багатьма як спроба уникнути коментаря щодо застосування сили до пасажира.

Пізніше О.Муньос випустив ще одну заяву. Цього разу він визнав, що сталася "жахлива подія". Авіакомпанія обіцяла повернути гроші за політ усім пасажирам рейсу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Активи Росії мають бути використані для захисту від агресії РФ та відбудови – звернення Зеленського до Євроради

Рада запровадила нові інструменти підтримки кінематографії: фінансування девелопменту, нацрібейт і відшкодування відсотків за кредитами

УЧХ, ArcelorMittal та Люксембурзький Червоний Хрест планують співпрацю для реалізації гуманітарних програм в Україні

Зеленський: Діалог зі США непростий, я хотів би щоб вони вжили більше кроків для тиску на РФ

Вступ до ЄС може бути прискорений – Зеленський

Європейські країни-партнери поки напряму не говорили про гарантії безпеки за прикладом ст.5 НАТО з їх боку – Зеленський

Рада гарантувала додаткову відпустку звільненим з полону військовим

Умєров та Гнатов у четвер і пʼятницю прибудуть у Флориду - Стефанішина

"Епіцентр" долучився до підготовки менеджерів з відновлення країни в Стенфордському університеті

Зеленський не вважає за необхідне міняти Конституцію України щодо вступу в НАТО

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА