Інтерфакс-Україна
11:59 18.04.2017

United Airlines змінить правила проїзду співробітників після скандалу

2 хв читати
United Airlines змінить правила проїзду співробітників після скандалу

Американська авіакомпанія United Airlines змінить правила посадки співробітників на власні рейси після скандалу з 69-річним пасажиром, лікарем в'єтнамського походження Девідом Дао, якого силоміць вивели з літака, повідомляє Бі-Бі-Сі.

Четверта за обсягом перевезень авіакомпанія США заявила, що в майбутньому її співробітники будуть отримувати місця не менш ніж за годину до вильоту.

11 квітня співробітники служби безпеки чиказького аеропорту буквально витягли Д.Дао з літака, який мав вилетіти з Чикаго в Луїсвілль. При цьому літній лікар позбувся двох передніх зубів, йому зламали носа.

Екіпаж літака United залучив службу безпеки через овербукинг - квитків на літак було виписано більше, ніж було місць у салоні, - і відмову пасажирів поступитися місцями добровільно. При цьому авіакомпанії потрібно було посадити на рейс своїх співробітників, які повинні були вийти на роботу в іншому місті наступного дня.

Співробітники United попросили пасажирів поступитися своїми квитки в обмін на місце на рейсі наступного дня, номер у готелі і грошову компенсацію. Після того, як добровольців не знайшлося, за допомогою комп'ютера було обрано чотирьох довільних пасажирів, які були зобов'язані залишити рейс.

Д.Дао був одним з таких пасажирів, але відмовився підкоритися, зазначивши, що його теж чекають робота і пацієнти, після чого троє охоронців витягли його силоміць. Інцидент зняли двоє осіб на камери телефонів, після чого відео розійшлися по соцмережах і спричинило хвилю обурень. На записі видно, як чоловіка, який кричить, несуть по літаку за руки і за ноги.

Постраждали заявив про намір подати в суд на United. Його адвокат заявив, що Д.Дао вважає подію "страшнішою та більш болісною, ніж те, що він пережив, полишаючи В'єтнам".

Гендиректор United Оскар Муньос спочатку попросив вибачення за те, що довелося "перемістити" пасажирів, і пояснив, що один з них поводився вкрай агресивно. Ця заява була сприйнята багатьма як спроба уникнути коментаря щодо застосування сили до пасажира.

Пізніше О.Муньос випустив ще одну заяву. Цього разу він визнав, що сталася "жахлива подія". Авіакомпанія обіцяла повернути гроші за політ усім пасажирам рейсу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Пожежа на Черкащині забрала життя чотирьох дітей, ще одна постраждала – ДСНС

ОВА: Шестеро поранених в результаті обстрілу Запоріжжя, пошкоджені будівлі та автівки

Макрон: жодні кордони не повинні бути змінені силою, а Україна ніколи не повинна бути вразливою

Сили оборони відбили з початку доби 157 бойових зіткнень - Генштаб

Лідери NB8 підтвердили підтримку суверенітету України та намір продовжувати постачання зброї у рамках зміцнення оборони Європи

Ворог атакував Дніпропетровщину безпілотниками, виникли пожежі – обладміністрація

Стармер після розмови із Зеленським провів консультації з Трампом щодо мирного плану

Грем: Трамп забезпечить, щоб Україна була вільною та суверенною державою із здатністю захистити себе

Конкурс на наглядраду "Енергоатому" буде проведений за повною процедурою за порадою послів G7

Поліція Кіпру розшукує підозрюваних у зв'язку зі спробою викрадення колишнього міністра енергетики України - ЗМІ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА