"Укрзалізниця" попередила промпідприємства про скорочення пропускної спроможності залізничної вітки на Маріуполь утричі

"Укрзалізниця" попередила промислові підприємства прифронтового Маріуполя про зниження пропускної спроможності вантажних потягів на вітці Комиш-Зоря - Волноваха до семи із нормативних 18.
"Сьогодні нам повідомили, що по Комиш-Зорі цієї доби пропустять лише сім вантажних потягів за 18 нормативних! У нас залишків сировини на добу роботи, про що ми повідомили залізниці. Питання правлінню "УЗ" - нам вдруге за місяць зупиняти доменну піч через те, що "УЗ" не може нормально спланувати графік робіт?", - написав генеральний директор меткомбінату Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі Facebook у вівторок.
Топ-менеджер наголосив, що кожен перебій навіть на незначній ділянці може призвести до зниження виробництва та невиконання контрактів, тим більше, якщо бракує основної сировини, яку вже придбано, відвантажено, але через проблеми на залізниці не може бути своєчасно доставлено.
"Укрзалізниця" вкотре намагається довести металургам Маріуполя, що клієнтоорієнтованість - це не їхній коник (...) Наші заклики хоч якось під час планування ремонтів колії враховувати потреби меткомбінатів, які мають безперервний цикл виробництва, залишаються поза периметром уваги керівництва "Укрзалізниці", - констатував керівник комбінату, висловивши при цьому сподівання, що у вівторок не буде зірвано доставку сировини і меткомбінат не зупиниться вдруге за цей місяць.
Крім того, Ю.Зінченко звернувся з проханням до "Укрзалізниці" повідомляти про планове зниження пропуску в окремій добі щонайменше за десять днів до початку ремонтних робіт.
Раніше гендиректор ММК ім. Ілліча повідомляв про вимушене зниження виробництва через проблеми з доставки ЗРС та коксу "Укрзалізницею". За його словами, за останній рік маріупольським металургам за прямим маршрутом недовезли понад 6 млн тонн сировини, а це близько 1 млн тонн недовиробленого чавуну та близько 1 млн тонн чавуну, виробленого з неконкурентоздатною собівартістю через використання довгого плеча доставки з використанням морського транспорту.
Окрім нестачі тепловозів для доставки сировини через ділянку Комиш-Зоря - Волноваха, комбінати в травні зіткнулися з новою проблемою - "Укрзалізниця" не може доставити вантажі також і до Бердянська, звідки раніше було організовано альтернативну доставку ЗРС каботажем до порту Маріуполь. У результаті ММК ім. Ілліча був вимушений на добу зупинити одну доменну піч. При цьому топ-менеджер зазначив, що "мінус один маршрут сировини по Комиш-Зорі (залізнична вітка - ІФ) - це мінус $0,4 млн валютної виручки". Підприємство щодня недоотримує два-три маршрути.
Як повідомлялося, 9 листопада 2016 року відбулося офіційне відкриття реконструйованої ділянки колії Комиш-Зоря - Волноваха, при цьому очікувалося збільшення пропускної спроможності цієї ділянки до 23 пар вантажних потягів і чотирьох пасажирських на добу, проте наразі є 16.
"Азовсталь" та ММК ім. Ілліча входять до групи "Метінвест", основними акціонерами якої є ПрАТ "Систем Кепітал Менеджмент" (71,24%) і група компаній "Смарт-Холдинг" (23,76%).
ТОВ "Метінвест Холдинг" - керуюча компанія групи "Метінвест".