Інтерфакс-Україна
14:36 20.07.2017

Будівництво дороги Львів-Краковець має бути першою в Україні дорожньою концесією

2 хв читати
Будівництво дороги Львів-Краковець має бути першою в Україні дорожньою концесією

Плановане будівництво автомобільної дороги Львів - Краковець має стати першою в Україні концесійною дорогою, вважає глава Державного агентства автомобільних доріг України("Укравтодор") Славомір Новак.

"У нас є дві пропозиції із будівництву автострад на умовах концесії. Перше, дуже важливе для економіки країни, - частина міжнародного коридору Gо Highway - автомобільна дорога Краковець - Львів. Вона може стати першою концесійною автострадою в Україні. Але для реалізації проекту ще треба змінити законодавство про концесію", - заявив він журналістам у четвер.

Друга пропозиція, за словами керівника "Укравтодору", - будівництво нової автостради Київ - Біла Церква. Ця дорога вичерпала свою пропускну спроможність і не може забезпечити трафік, що постійно збільшується, в цьому напрямку. Нова дорога допоможе цю проблему вирішити.

"Важливою умовою для реалізації концесії із будівництва автомобільних доріг є інтенсивність руху не менше 18 тис. автомобілів на добу платного трафіку. Лише тоді з’явиться можливість залучити банківські ресурси для фінансування такого проекту", - зазначив глава "Укравтодору".

За його словами,, агентство провело значну роботу над помилками попередніх спроб реалізувати концесійні дороги в Україні.

"Я упевнений: цього разу у нас все вийде", - зробив висновок С.Новак.

Як повідомлялося, "Будівництво і експлуатація автомобільної дороги Львів - Краковець протяжністю 84,4 км" є пілотним концесійним проектом в Україні. Будівництво в країні доріг у рамках державно-приватного партнерства (концесії) передбачає повернення інвестицій концесіонерові за рахунок збору плати за проїзд, а також плати за доступ і експлуатацію об'єктів дорожнього сервісу, придорожньої інфраструктури, розміщення реклами, логістичних центрів, сучасних ліній зв'язку уздовж дороги.

Орієнтовний термін будівництва цієї дороги становитиме чотири-п'ять років. Фінансування на 100% залучатиме приватний інвестор. Термін концесії - до 49 років. Термін експлуатації - 45 років. Концесіонер відповідатиме за будівництво, утримання, ремонт дороги. Категорія планованої дороги в чотири смуги - 1-А. Орієнтовна швидкість руху - 120 км/год.

У травні 2015 року "Укравтодор" оголосив концесійний конкурс на будівництво дороги Львів - Краковець. Проте у вересні того ж року конкурсна міжвідомча комісія відхилила заявки обох претендентів - українського консорціуму "Концесійні транспортні магістралі" і французької Bouygues.

"При розгляді заявок комісія виявила, що жодна з компаній не в змозі забезпечити фінансування робіт із будівництва об'єкту концесії ні за рахунок власних, ні за рахунок залучених коштів, як це передбачено умовами концесійного конкурсу", - зазначав "Укравтодор".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський: Близько 58 тис. українських військових пройшли навчання в межах програми "Interflex" у Велпкій Британії і невдовзі захищатимуть Україну

Головне, щоб на саміті НАТО не було скандалів, що шкодять Україні - нардеп

БЕБ можуть очолити представники НАБУ Даменцов або Цивінський – конкурсна комісія

Чотири жертви та троє постраждалих через російські обстріли Донеччини - Філашкін

БЕБ можуть очолити представники НАБУ Даменцов або Цивінський – конкурсна комісія

Жодних проривів від саміту Північноатлантичного альянсу чекати не варто - голова делегації Ради у ПА НАТО

До трьох зросла кількість жертв балістичної атаки на Білгород-Дністровський ліцей - Кіпер

Мирну мешканку шпиталізували через удар ворожого fpv-дрона по Івашкам - Синєгубов

Нардеп Климпуш-Цинцадзе: Важливо, щоб саміт НАТО ухвалив рішення про щорічне фінансування оборонної допомоги Україні

Конкурсна комісія почала засідання з оголошення результатів конкурсу БЕБ на три години пізніше, її українські члени намагались перенести його на ранок 24 червня

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА