Авіакомпанія МАУ не зацікавлена в концесії держаеропортів
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ), найбільший авіаперевізник країни, не зацікавлений в концесії державних аеропортів.
Про це голова наглядової ради МАУ Арон Майберг повідомив на онлайн-конференції на порталі Liga.net. в четвер.
"Ні, нам не цікаво. Це зовсім інший бізнес", - сказав він.
За словами А.Майберга, завдання МАУ - залучення мільярдних коштів на виконання своєї програми з оновлення флоту.
Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України від 4 липня 2017 року схвалив пропозицію рекомендувати передати в майбутньому в концесію державні підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (Київ), найбільший аеропорт країни, і "Міжнародний аеропорт "Львів" імені Данила Галицького.
Раніше, в 2017 році, голова ДП "МА "Бориспіль" Павло Рябікін зазначав, що аеропорт незабаром може бути корпоратизований, що, зокрема, спростить механізм здачі в оренду площ аеропорту.
Ще задовго до цього, у вересні 2012 року, уряд України вносив аеропорт "Бориспіль" у список об'єктів держвласності, що підлягають передачі в концесію на конкурсній основі. Концесіонера планувалося обрати на відкритому конкурсі. Пізніше Борис Колесніков, який обіймав тоді пост віце-прем'єра, міністра інфраструктури, заявив, що аеропорт "Бориспіль" буде переданий в концесію в першому півріччі 2013 року.
Однак у лютому 2013 року тодішній міністр інфраструктури Володимир Козак повідомив про відсутність конкретних пропозицій щодо передачі в концесію аеропорту "Бориспіль", а наприкінці 2013 року в експертному середовищі ширилася думка про те, що ця концесія не актуальна.
Щодо Львівського аеропорту Б.Колесніков ще в 2012 році повідомляв, що іноземні компанії не були зацікавлені в його концесії.