Інтерфакс-Україна
13:18 31.07.2017

Гройсман припускає ймовірність запуску рейсів Ryanair у "Бориспіль" або "Жуляни" на тимчасових умовах до запуску "Гостомеля"

2 хв читати
Гройсман припускає ймовірність запуску рейсів Ryanair у "Бориспіль" або "Жуляни" на тимчасових умовах до запуску "Гостомеля"

Найбільший європейський перевізник Ryanair може тимчасово здійснювати рейси з міжнародного аеропорту "Бориспіль" або аеропорту "Київ" (Жуляни), поки в аеропорту в Гостомелі (Київська обл.) півроку буде будуватися новий термінал, вважає прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.

"Поки буде будуватися термінал в Гостомелі, "Бориспіль" або "Жуляни" на тимчасових умовах можуть надати Ryanair свої послуги", - заявив прем'єр в інтерв'ю виданню "Ділова столиця", опублікованому в понеділок.

Він уточнив, що новий термінал для роботи лоукостерів у Гостомелі планується створити в межах півроку.

В.Гройсман ще раз зазначив, що в Кабінеті Міністрів України не знали про намір міністра інфраструктури Володимира Омеляна підписати в березні меморандум з Ryanair.

"Якби ми в Кабміні знали, то зобов'язали б "Гостомель" одразу почати підготовку до створення терміналу для лоукостерів. Меморандум підписали в березні, а за шість місяців можна було зробити класний термінал, і всі лоукостери почали б літати вже з "Гостомеля". На жаль, ми втратили час", - сказав прем'єр.

Він додав, що лоукости повинні літати і з регіональних аеропортів: Львова, Харкова, Херсона.

За словами В.Гройсмана, для розуміння напрямку розвитку галузі Міністерству інфраструктури було доручено до середини серпня розробити стратегію розвитку аеропортів.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян напередодні на своїй сторінці в Facebook повідомив, що в Стамбулі мав довгу розмову з власником турецької авіакомпанії Atlas Global, який має великі плани щодо інвестування в Україну, і не тільки в авіаційній сфері, і обговорив з ним потенціал аеропорту "Гостомель" .

"Домовилися, що не чекатимемо ще кілька років для реалізації вищевказаних амбітних планів, а наприкінці серпня зустрінемося вже для офіційних переговорів", - зазначив міністр.

Він ініціював громадські обговорення наприкінці серпня - початку вересня "Що таке дешеві авіаперевезення і для чого вони потрібні бізнесу, туризму, державі" із запрошенням представників бюджетних і класичних авіаліній, українських та іноземних аеропортів, представників міст.

Як приклад В.Омелян навів Туреччину, яка на початку 1990-х мала близько 10 аеропортів і високі ціни на авіаквитки, однак зараз є понад 50 аеропортів, працюють кілька потужних національних авіакомпаній, а ціни на авіаперевезення конкурують з автобусними.

ОСТАННЄ

Данія запускає проєкт Ukraine Transition Program на три роки з бюджетом у 375 мільйонів євро

Сибіга: Ми очікуємо прибуття в четвер делегації військових з Польщі після інциденту з російськими дронами

Расмуссен: ми заохочуватимемо більше українських оборонних компаній розміститися та виробляти продукцію в Данії

Сибіга: незабаром наша зброя виготовлятиметься на території Данії

Сибіга: Данія - перша у світі за обсягом наданої Україні допомоги пропорційно до власного ВВП

Мінсоцполітики розробляє нові підходи до надання допомоги евакуйованим українцям

Польські військові не їхатимуть до України для навчань з протидії дронам, всі заходи відбудуться в Польщі – Міноборони

Зеленський - Сікорському: Україна готова допомогти з навчанням польських військових

Кислиця до Навальної: подорожі до Європи "не є правом російських громадян", це привілей для тих, хто не сприяє війні

Зеленський обговорив з головою МЗС Данії продовження оборонної допомоги для України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА