Інтерфакс-Україна
11:29 10.08.2017

Facebook представив відеоплатформу Watch

2 хв читати

Facebook представив оновлену стрічку для відео Facebook Watch в окремій вкладці, яка полегшить користувачам доступ до відео, не включених до їхньої новинної стрічку, та їхнього обговорення з друзями.

Крім того, найбільша соцмережа світу пропонує підписку на контент провідних мовних і спортивних організацій та контент, вироблений на її власні кошти. З четверга нова функція доступна лише обмеженій кількості користувачів у США, пише TechCrunch, але з часом її буде впроваджено на загальносвітовому рівні.

"Перегляд відео не обов'язково має бути пасивним", - написав у своєму блозі засновник мережі Марк Цукерберг.

Як зазначають експерти, Facebook має намір конкурувати з місцем для розміщення відеофайлів YouTube, корпорацією Disney, яка також вирішила вийти в цей сегмент, і традиційними телеканалами.

Окрему стрічку для відео в Facebook запустили в Америці в минулому році, але досі до неї потрапляли переважно невеликі аматорські ролики або короткі новинні кліпи, зазначає BBC.

Деякі відеопрограми триватимуть понад 10 хвилин - набагато більше, ніж зараз люди дивляться відеоролики в соцмережі.

За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобається випадково натрапляти на відеоролики в їхній стрічці, але їм також до вподоби і окрема стрічка для перегляду відео.

Вкладка Watch буде персоналізованою для кожного користувача: перш за все до неї потраплять програми, які подобаються друзям. Залишати коментарі та спілкуватися з друзями можна як в процесі перегляду, так і після. Також Facebook пропонує створювати спільноти за інтересами для перегляду відео.

Ринок інтернет-відео може стати для Facebook додатковими джерелом доходу. Поки що ексклюзивні партнери Facebook отримуватимуть 55% прибутку від рекламних вставок, решта відійде соцмережі.

За даними ЗМІ, Facebook вже уклала контракти з компаніями Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Group Nine Media та іншими, які орієнтуються на аудиторію віком 30-40 років - так званих "мілленіалів".

Facebook вже підготував для нового сервісу відеопередачі каналу National Geographic, відеоролики жіночої національної баскетбольної асоціації, матчі американської бейсбольної ліги і шоу для батьків від компанії Time Inc.

ОСТАННЄ

Зеленський: Усім доведеться виконати роботу щодо підготовки до зими на рівні областей

Зеленський: Маємо чіткі плани щодо масштабування застосування далекобійної зброї на найближчі місяці

Зеленський доручив МЗС та дипломатичній команді ОП максимально залучити партнерів для глобальної підтримки українських ініціатив

Зеленський призначив на п'ятницю нараду щодо аудиту всіх домовленостей з партнерами за рік

Трамп очікує звільнення утримуваних ХАМАС заручників на початку наступного тижня

Учасники осінніх зборів МВФ і Світового банку знову обговорять підтримку України

Генсек НАТО візьме участь у Парламентській асамблеї Альянсу у Словенії

Мирного жителя поранено на Нікопольщині через ворожі обстріли

У Костянтинівці через ворожі обстріли загинула одна людина, четверо поранені

Залізничне сполучення з Чернігівщиною та Сумщиною не припиняється, діють комбіновані маршрути

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА