Інтерфакс-Україна
14:51 25.08.2017

На Гайворонській вузькоколійці на ходу загорівся тепловоз

2 хв читати

На вузькоколійній залізниці "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" у четвер увечері на ходу загорівся локомотив пасажирського поїзда - тепловоз Ту2-179 1958 року побудови, ніхто в результаті інциденту не постраждав.

Як повідомляє Головне управління ДСНС України в Вінницькій області в п'ятницю, інформація про пожежу надійшла рятувальникам о 19:00 четверга. Пожежа в приміському поїзді повідомлення "Гайворон-Рудниця" сталася на 28 км дороги біля с.Яланець Томашпільського району Вінницької області.

"Після прибуття до місця виклику черговий караул Державної пожежно-рятувальної частини м.Бершадь встановив, що полум'ям охоплено локомотив. Машиніст поїзда вчасно зреагував на надзвичайну подію і відчепив три вагони, де перебували 25 пасажирів. Резервний локомотив з міста Гайворон транспортував пасажирів до місця призначення (ст.Рудниця) ", - йдеться в повідомленні.

Рятувальники локалізували пожежу о 19:24, а ліквідували о 19:53. Від ДСНС до ліквідації наслідків надзвичайної події було залучено шість чоловік особового складу та дві одиниці техніки. "Завдяки рішучим діям машиніста локомотива і бійців Служби порятунку загиблих і постраждалих не було", - зазначають у ДСНС.

На фотографіях з місця події видно, що вогонь сильно пошкодив центральну частину тепловоза, де розташований моторний відсік, і одну з його кабін.

Тепловози ТУ2 вироблялися в 1956-59 рр на Калузькому машинобудівному заводі і наразі використовуються в пасажирському сполученні на всіх трьох вузькоколійних залізницях ПАТ "Укрзалізниця", а також на дитячих залізницях в шести містах України. Відрізняються від більш пізніх моделей високою надійністю, невибагливістю і привабливим історичним дизайном.

У світі збереглося 36 локомотивів цієї моделі, з них 15 - в Україні, 12 - у РФ, 5 - у Литві, 3 - у Казахстані і 1 - у Вірменії. Зокрема, на залізниці "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" експлуатують 4 таких локомотиви. Потерпілий локомотив №179 було побудовано в 1958 році і в 2006 він пройшов модернізацію.

Вузькоколійна залізниця "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" (колія 750мм) має протяжність 130 км і проходить територією Кіровоградської та Вінницької областей. Є залишком великої мережі Південного товариства під'їзних шляхів, побудованої на початку ХХ століття, але значно скороченої в 2-й половині ХХ століття. Наразі вантажний рух цєю лінією майже не здійснюється, пасажирське забезпечується щоденним потягом сполученням Гайворон-Рудниця, а також потягом сполученням Голованівськ-Гайворон, що робить кілька рейсів на тиждень.

Як повідомлялося, згідно з наказом Мінекономрозвитку №958 про заходи щодо реалізації Стратегії розвитку туризму і курортів до 2026 року, зокрема, намічено розробити концепцію збереження та розвитку вузькоколійних залізниць в Україні як важливих туристичних об'єктів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд готує реформу профосвіти: прем'єрка обіцяє адаптацію системи до потреб часу та ринку

Ворог втратив 60 осіб на покровському напрямку - Генштаб

Росія обстрілом у четвер пошкодила критично важливі для ядерної безпеки підстанції – МАГАТЕ

Росія за годину випустила 10 дронів по цивільній інфраструктурі Сумщини

Понад 200 словенських компаній надали підтримку Україні з початку повномасштабного вторгнення РФ - глава МЗС

Ворог наніс удари по цивільній інфраструктурі Сумщини, є постраждалі

Норвегія передає Сумщині міст та медобладнання, а Словенія виділила кошти на забезпечення теплом - Сибіга

Пацієнти обурені діями держпідприємства та двох торгових компаній щодо завищення цін на ліки

Сибіга закликав партнерів до збільшення міжнародної підтримки Сумщини

Венс пояснив слова Трампа про можливе відновлення ядерних випробувань необхідністю підтримувати боєздатність арсеналу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА