14:51 25.08.2017

На Гайворонській вузькоколійці на ходу загорівся тепловоз

2 хв читати

На вузькоколійній залізниці "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" у четвер увечері на ходу загорівся локомотив пасажирського поїзда - тепловоз Ту2-179 1958 року побудови, ніхто в результаті інциденту не постраждав.

Як повідомляє Головне управління ДСНС України в Вінницькій області в п'ятницю, інформація про пожежу надійшла рятувальникам о 19:00 четверга. Пожежа в приміському поїзді повідомлення "Гайворон-Рудниця" сталася на 28 км дороги біля с.Яланець Томашпільського району Вінницької області.

"Після прибуття до місця виклику черговий караул Державної пожежно-рятувальної частини м.Бершадь встановив, що полум'ям охоплено локомотив. Машиніст поїзда вчасно зреагував на надзвичайну подію і відчепив три вагони, де перебували 25 пасажирів. Резервний локомотив з міста Гайворон транспортував пасажирів до місця призначення (ст.Рудниця) ", - йдеться в повідомленні.

Рятувальники локалізували пожежу о 19:24, а ліквідували о 19:53. Від ДСНС до ліквідації наслідків надзвичайної події було залучено шість чоловік особового складу та дві одиниці техніки. "Завдяки рішучим діям машиніста локомотива і бійців Служби порятунку загиблих і постраждалих не було", - зазначають у ДСНС.

На фотографіях з місця події видно, що вогонь сильно пошкодив центральну частину тепловоза, де розташований моторний відсік, і одну з його кабін.

Тепловози ТУ2 вироблялися в 1956-59 рр на Калузькому машинобудівному заводі і наразі використовуються в пасажирському сполученні на всіх трьох вузькоколійних залізницях ПАТ "Укрзалізниця", а також на дитячих залізницях в шести містах України. Відрізняються від більш пізніх моделей високою надійністю, невибагливістю і привабливим історичним дизайном.

У світі збереглося 36 локомотивів цієї моделі, з них 15 - в Україні, 12 - у РФ, 5 - у Литві, 3 - у Казахстані і 1 - у Вірменії. Зокрема, на залізниці "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" експлуатують 4 таких локомотиви. Потерпілий локомотив №179 було побудовано в 1958 році і в 2006 він пройшов модернізацію.

Вузькоколійна залізниця "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" (колія 750мм) має протяжність 130 км і проходить територією Кіровоградської та Вінницької областей. Є залишком великої мережі Південного товариства під'їзних шляхів, побудованої на початку ХХ століття, але значно скороченої в 2-й половині ХХ століття. Наразі вантажний рух цєю лінією майже не здійснюється, пасажирське забезпечується щоденним потягом сполученням Гайворон-Рудниця, а також потягом сполученням Голованівськ-Гайворон, що робить кілька рейсів на тиждень.

Як повідомлялося, згідно з наказом Мінекономрозвитку №958 про заходи щодо реалізації Стратегії розвитку туризму і курортів до 2026 року, зокрема, намічено розробити концепцію збереження та розвитку вузькоколійних залізниць в Україні як важливих туристичних об'єктів.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кабмін підвищив показник для визначення країн "червоної" зони з 40 до 55 активних хворих на 100 тис. населення

Уряд України пропонує штрафувати власників громадських місць за недотримання маскового режиму відвідувачами

Суд залишив під вартою підозрюваного в організації вбивства Гандзюк Левіна

Американська Gray Fox зобов'язана виплатити $8,3 млн "Артему" за зрив постачання лінії з виробництва снарядів

У Рівненській області послабили карантинні заходи

Київ сподівається на підписання угоди про спільний авіаційний простір на саміті Україна-ЄС - Стефанішина

У Києві зафіксовано антирекорд за кількістю виявлених заражень коронавірусом за добу

У Житомирській області на автодорозі Київ-Чоп ускладнений рух транспорту через акцію протесту -

У ЗСУ за добу виявлено 14 нових випадків COVID-19, загалом хворіє 125 людей

Шустер і його партнер Єлізаров передали військовому госпіталю наркозно-дихальний апарат

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА