"Укравтодор" підписав контракти з китайським підрядником щодо ремонту двох доріг на суму $95,7 млн

Державне агентство автомобільних доріг України ( "Укравтодор") підписало контракти на виконання ремонтних робіт на ділянках українських автомобільних доріг із китайською компанією Xinjiang Communications Construction Group Co., LTD.
Як передає кореспондент "Інтерфакс-Україна", підписання контрактів відбулося в Міністерстві інфраструктури України у вівторок у присутності міністра Володимира Омеляна.
Зазначені контракти підписані в рамках проекту "Другий проект покращення автомобільних доріг та безпеки руху" між Україною і Міжнародним банком реконструкції та розвитку (МБРР).
Перший проект - виконання ремонту з поліпшенням безпеки на дорозі М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам'янка. Тендер було оголошено 16 червня 2016 року. Переможця відібрано - 14 листопад 2017 року. Сума контракту - $38,485 млн (з ПДВ). Термін виконання робіт - 18 місяців плюс 12 місяців - період відповідальності за дефекти. Дата початку робіт буде визначена інженером із технагляду (орієнтовно на початку 2018 року).
Другий проект - реконструкція та капремонт дороги М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км 210 + 000 - км333 + 250 (Лубни-Полтава, окремими ділянками). виконуватимуться роботи, які залишилися після розірвання контракту з італійською Todini.
Тендер було оголошено 21 квітня 2017 року, переможець визначений 14 серпня. Сума контракту - $57,299 млн (з ПДВ). Термін виконання робіт - вісім місяців плюс 24 місяці - період відповідальності за дефекти.
"Надзвичайно важливий момент: це перший досвід китайської компанії в Україні. Це фактично відновлення співпраці з міжнародними фінансовими організаціями. Ми вже маємо досвід роботи з китайськими компаніями у днопоглибленні, і думаю, досвід у дорожній сфері буде також успішним", - сказав В.Омелян після церемонії підписання контрактів.
Як повідомлялося, "Укравтодор" в квітні 2017 року оголосив тендер на виконання робіт реконструкції автомобільної дороги М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці Лубни-Полтава через припинення дії контрактів з компанією Todini Costruzioni Generali (Італія).
Проект реалізується за рахунок коштів кредиту СБ у рамках "Другого проекту покращення доріг і безпеки руху".
Компанії-претенденти мали продемонструвати середньорічний будівельний обіг у сумі $135 млн як головного підрядника протягом останніх п'яти років (2012-2016 роки). Крім того, вони повинні були мати досвід не менше п'яти років виконання успішно реалізованих будівельних контрактів у ролі головного підрядника: мінімум два контракти мінімальною вартістю $48 млн кожен і, принаймні, один контракт мінімальною вартістю $96 млн.