Суд порушив справу про банкрутство авіакомпанії "Дніпроавіа"
Господарський суд Дніпропетровської області 13 листопада порушив справу про банкрутство ПАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа"(Дніпро).
Згідно з повідомленням на веб-сайті Вищого господарського суду України, розпорядником майна призначено Вікторію Кундас, граничний термін заяви грошових вимог кредиторів до боржника - 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення.
Крім того, на сьогоднішній день компанія вже не має повітряних суден. Якщо раніше повідомлялося що деякі літаки перейшли до компанії "Роза вітрів", а у "Дніпроавіа" залишалося два літаки Embraer, то, згідно з реєстром повітряних суден, на 15 листопада біля компанії немає жодного літака, а у компанії "Роза вітрів" - сім Embraer- 145 раніше були в експлуатації "Дніпроавіа"
Як повідомлялося, цей же суд у вересні 2016 постановив за позовом "Укртатнафти" стягнути з "Дніпроавіа" заборгованість в розмірі 163 млн грн.
"Укртатнафта" експлуатує Кременчуцький НПЗ, проектною потужністю із переробки сировини 18,6 млн тонн на рік, номінальною - близько 7,3 млн тонн на рік. НАК "Нафтогаз України" належить 43,05% акцій "Укртатнафта", ще по 28% контролюють структури групи "Приват" і бізнесмена Олександра Ярославського.
"Дніпроавіа" здійснювала регулярні та чартерні авіарейси до країн Європи, Близького Сходу, СНД. Є одним з найбільших українських перевізників.
ФДМ наприкінці серпня 2009 року продав 94,572% акцій компанії ТОВ "Галтера". У результаті авіакомпанією через "Галтера" володіє група "Приват" бізнесмена Ігоря Коломойського.
Рішенням господарського суду за поданням Дніпропетровської обласної прокуратури 30 березня 2017 року вирішено 94,5% акцій ПАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа" списати на користь держави. Це питання надалі розглядають у судовому порядку.
Крім того, міністр інфраструктури України Володимир Омелян в липні повідомляв, що "Дніпроавіа" могла б зупинити роботу у вересні поточного року.
"Я вилітав із "Борисполя" в Бухарест на українсько-румунські переговори і до мене підійшов співробітник компанії і запитав, що буде з "Дніпроавіа". Після він повідомив, що у вересні компанія фактично закривається. Ми пережили таке з "АероСвітом", тепер переживаємо з "Дніпроавіа", коли замість того, щоб віддати державі борги, активи переводяться на "Розу Вітрів" а держава отримує дірку від бублика", - заявив тоді міністр.
За твердженнями деяких ЗМІ, авіакомпанія "Роза Вітрів" входить до сфери впливу групи "Приват". Водночас офіційно такої інформації не підтверджено.