АМПУ оголосила тендер на реконструкцію причалу №1 у порту "Чорноморськ" на 75 млн грн
Іллічівська філія ДП "Адміністрації морських портів України" (АМПУ) 17 листопада оголосила про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції гідротехнічної частини причалу №1 морського порту "Чорноморськ" (Одеська обл.).
Як повідомила прес-служба АМПУ, проект передбачає збільшення глибини біля стінок причалу до 15 м. За лицьовою стінкою причалу, в граничному діапазоні наявної естакади, планується забивання сталевих шпунтових паль, які будуть екранувати лицьову стінку. Проект також передбачає ремонт (торкретування) фасадної поверхні наявної надбудови лицьової стінки, антикорозійне фарбування металевих елементів надбудови і обладнання причалу новими відбійними пристроями.
"Цей проект є складовою послідовного і комплексного підходу АМПУ до розвитку інфраструктури порту "Чорноморськ". Його реалізація разом з проектом днопоглиблення підхідного морського каналу порту і операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману забезпечить конкурентну й інвестиційну привабливість порту. Це дасть змогу порту приймати судна з великою водотоннажністю, а значить - нарощувати вантажообіг і збільшувати надходження до бюджетів всіх рівнів, що вигідно і державі, і бізнесу", - зазначив керівник АМПУ Райвис Вецкаганс.
Очікувана вартість усіх робіт становить 74,4 млн грн без ПДВ.
До участі у процедурі закупівлі запрошуються українські та міжнародні компанії. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій - 25 грудень 2018 року.
АМПУ нагадує, що в 2017 році вона підписала меморандуми про співпрацю з компаніями "Кернел" і "Рісо термінал". Головна мета угод - збільшення вантажопотоку з одночасним збільшенням рівня глибин.
Порт "Чорноморськ" - універсальний міжнародний порт, один з найбільших на Чорному морі. На підприємстві діють спеціалізовані термінали та комплекси, які дозволяють перевантажувати широкий діапазон вантажів - наливні, навалочні, генеральні. 29 причалів порту здатні приймати судна вантажопідйомністю до 100 тис. тонн. Річна проектна потужність порту - понад 30 млн тонн.
Пропускна спроможність порту з перевалки контейнерів - 1,15 млн TEU. З 2007 року порт здатний забезпечувати одночасний прийом трьох океанських контейнеровозів місткістю понад 5 тис. TEU, довжиною до 300 м.