Інтерфакс-Україна
15:26 04.12.2017

Щонайменше 14 терміналів з продажу e-ticket були виведені з ладу за ніч у Харкові

2 хв читати
Щонайменше 14 терміналів з продажу e-ticket були виведені з ладу за ніч у Харкові

 У Харкові в ніч на понеділок невідомі вивели з ладу мінімум 14 терміналів з продажу електронних квитків, стверджує директор департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю Харківської міської ради Юрій Сидоренко.

"Географія - все місто, від Стекляшки (скляний вихід з метро" Університет "- ІФ) до Академіка Павлова. Почерк один - термінали заливають будівельною піною або клеєм", - написав Ю.Сидоренко на своїй сторінці в Facebook в понеділок.

"Судячи з того, як ґрунтовно вандали підходять до псування терміналів з продажу e-ticket, можна сміливо говорити про те, що хтось цілеспрямовано намагається зірвати в Харкові введення нової системи оплати проїзду", - припустив він.

У коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" Ю.Сидоренко повідомив, що бригади компанії-інвестора ТОВ "Фінансова компанія "Платіжний центр" об'їжджають місто, щоб встановити точну кількість зіпсованих терміналів і визначити, які з них підлягають ремонту.

Ю.Сидоренко також повідомив, що в понеділок міськрада подасть заяву щодо всіх випадків псування терміналів, зафіксованих, починаючи з 1 грудня.

У відділі комунікацій ГУ Національної поліції в Харківській області пообіцяли "реагувати" на випадки псування терміналів.

"Ми співпрацюємо з цього приводу з міськрадою. Чекаємо офіційну заяву з повним переліком адрес, де зафіксоване псування майна. Будемо обов'язково реагувати", - сказали у відділі комунікацій.

Як повідомлялося, 21 грудня 2016 року Харківська міськрада дала згоду на укладання інвестиційного договору з інвестором для впровадження системи "Електронний квиток" в міському електротранспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі).

"Доручити Харківському міському голові від імені Харківської міської ради укласти інвестиційний договір на впровадження системи "Електронний квиток" у міському електротранспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі) м. Харкова з переможцем конкурсу з відбору інвестора - ТОВ" Фінансова компанія "Платіжний центр", - йдеться в прийнятому рішенні.

Система "Електронний квиток" була запущена 1 грудня 2017 році, проте багато пасажирів скаржилися, що не могли купити e-ticket через те, що термінали з продажу не працювали, ті ж, кому вдалося купити електронний квитки, повідомляли про проблеми з роботою валідаторів у наземному міському електротранспорті.

Ю.Сидоренко повідомив, що в перший день роботи системи у восьми трамваях були перерізані дроти для валідаторів, крім того, за його словами, деякі термінали використовувалися як попільнички, деякі були запломбовані жуйкою або залиті клеєм.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сибіга скоординував із австралійською колегою подальші кроки для подальшого зміцнення оборонних спроможностей України

МЗС України назвало Почесних амбасадорів України 2025

Літак з військовою делегацією Лівії на чолі з начальником Генштабу розбився, повертаючись з Туреччини

Сили оборони відбили з початку доби 110 ворожих атак - Генштаб

Загиблих та постраждалих внаслідок влучання ворожого БпЛА в багатоповерхівку в Чернігові не виявлено

Зеленський про обстріли: Росіяни намагаються зламати Різдво, докладаємо максимум зусиль, щоб українці були зі світлом

Зеленський анонсував нові програми прямої підтримки на 2026 рік

Дрон влучив у 9-й поверх багатоповерхівки в Чернігові, про постраждалих наразі невідомо

Перед підривом підводного човна в Новоросійську СБУ уразила морський літак-розвідник Іл-38Н

Естонія виділяє 2 млн євро на підтримку енергетики України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА