Інтерфакс-Україна
14:44 20.12.2017

Прем'єр доручив розслідувати затягування міністром інфраструктури підписання наказу про дерегуляцію вагонної складової

2 хв читати
Прем'єр доручив розслідувати затягування міністром інфраструктури підписання наказу про дерегуляцію вагонної складової

Міністр інфраструктури Володимир Омелян на засіданні уряду відмовився назвати прізвища тих, хто, за його словами, тривалий час перешкоджав йому підписати наказ про дерегуляцію вагонної складової, через що прем'єр Володимир Гройсман доручив провести офіційне службове розслідування причин затримки з виходом цього наказу.

"У мене запитання: хто заважав півтора року підписати цей наказ міністрові? Конкретно, назви мені прізвища! Мені ніхто не заважає приймати постанови, якщо це треба. Хто заважає міністрові підписати наказ і знищити корупцію в "Укрзалізниці"? Скажи конкретно, хто?", - звернувся глава уряду до В.Омеляна.

"Попередньо прізвища я вже називав, поки що ніяких посувань не бачу", - сказав у відповідь глава Мінінфраструктури.

У відповідь на чергові прохання назвати прізвища В.Омелян лише сказав, що документ проходив погодження багатьох міністерств і відомств, зокрема Мінекономрозвитку, Мін’юсту, Держрегуляторної служби, проте їхні глави та віце-прем'єр Володимир Кістіон заявили, що не перешкоджали проходженню документа.

За словами міністра, нині наказ уже направлено на реєстрацію до Мін’юсту. Міністр юстиції Павло Петренко підтвердив його отримання тиждень тому й обіцяв у відведений 15-денний термін зареєструвати документ.

Народний депутат, виконавчий директор Національного комітету з промислового розвитку України Анатолій Гіршфельд пояснив, що прийняття наказу про дерегуляцію вагонної складової дасть змогу "Укрзалізниці" встановлювати ринкові тарифи, прибрати корупційну складову, створити стимули будувати вантажні вагони приватним перевізникам.

За словами В.Гройсмана, тариф за користування вагонами "Укрзалізниці" становить близько 90 грн, тоді як приватними - близько 800 грн.

Як повідомлялося, Кабмін із 1 лютого 2017 року встановив ринкові умови нарахування провізної плати для державних піввагонів і ринкову вагонну складову. Проте тарифна рада при Мінінфраструктури лише 2 листопада рекомендувала погодити проект наказу про внесення змін до Збірки тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом і пов'язані з ними послуги, яким вводиться дерегуляція вагонної складової.

Планується, що надходження "Укрзалізниці" зростуть щонайменше на 1 млрд грн на рік.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

РФ допомагає КНДР модернізовувати носії ядерної зброї - Буданов

Російська авіабомба влучила у житловий будинок у Куп'янську, під завалами може перебувати троє осіб

П'ятеро депортованих із РФ українців оголосили голодування на грузинському кордоні - ЗМІ

Україна підготувала проєкт угоди з США щодо дронів, готова обговорити і укласти її – розмова Зеленського з Трампом

Зеленський про пакети допомоги з поставками Україні американської зброї: це буде хорошим прикладом для інших країн НАТО

Апеляційний суд визнав незаконним виділення землі під НВМК біля Мархалівки під Києвом – КЕКЦ

Окупанти намагаються закріпитися в Родинському, щоб захопити Покровськ та Мирноград - DeepState

Визнання Радою депортації українців з Польщі в 1944-1952рр не несе ризиків загострення міждержавних відносин – юрист

Заклик до РФ повернути українських дітей підписали 38 країн разом з Радою Європи та ЄС

Внесок Швеції на підтримку постачання американської зброї для України - $275 млн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА