Інтерфакс-Україна
14:44 20.12.2017

Прем'єр доручив розслідувати затягування міністром інфраструктури підписання наказу про дерегуляцію вагонної складової

2 хв читати
Прем'єр доручив розслідувати затягування міністром інфраструктури підписання наказу про дерегуляцію вагонної складової

Міністр інфраструктури Володимир Омелян на засіданні уряду відмовився назвати прізвища тих, хто, за його словами, тривалий час перешкоджав йому підписати наказ про дерегуляцію вагонної складової, через що прем'єр Володимир Гройсман доручив провести офіційне службове розслідування причин затримки з виходом цього наказу.

"У мене запитання: хто заважав півтора року підписати цей наказ міністрові? Конкретно, назви мені прізвища! Мені ніхто не заважає приймати постанови, якщо це треба. Хто заважає міністрові підписати наказ і знищити корупцію в "Укрзалізниці"? Скажи конкретно, хто?", - звернувся глава уряду до В.Омеляна.

"Попередньо прізвища я вже називав, поки що ніяких посувань не бачу", - сказав у відповідь глава Мінінфраструктури.

У відповідь на чергові прохання назвати прізвища В.Омелян лише сказав, що документ проходив погодження багатьох міністерств і відомств, зокрема Мінекономрозвитку, Мін’юсту, Держрегуляторної служби, проте їхні глави та віце-прем'єр Володимир Кістіон заявили, що не перешкоджали проходженню документа.

За словами міністра, нині наказ уже направлено на реєстрацію до Мін’юсту. Міністр юстиції Павло Петренко підтвердив його отримання тиждень тому й обіцяв у відведений 15-денний термін зареєструвати документ.

Народний депутат, виконавчий директор Національного комітету з промислового розвитку України Анатолій Гіршфельд пояснив, що прийняття наказу про дерегуляцію вагонної складової дасть змогу "Укрзалізниці" встановлювати ринкові тарифи, прибрати корупційну складову, створити стимули будувати вантажні вагони приватним перевізникам.

За словами В.Гройсмана, тариф за користування вагонами "Укрзалізниці" становить близько 90 грн, тоді як приватними - близько 800 грн.

Як повідомлялося, Кабмін із 1 лютого 2017 року встановив ринкові умови нарахування провізної плати для державних піввагонів і ринкову вагонну складову. Проте тарифна рада при Мінінфраструктури лише 2 листопада рекомендувала погодити проект наказу про внесення змін до Збірки тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом і пов'язані з ними послуги, яким вводиться дерегуляція вагонної складової.

Планується, що надходження "Укрзалізниці" зростуть щонайменше на 1 млрд грн на рік.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА