Інтерфакс-Україна
10:58 26.12.2017

Робочі "Суднобудівного заводу ім. 61 комунара" перекрили трасу Миколаїв-Одеса

4 хв читати

У вівторок приблизно о 9:00 близько 100 робітників заводу ДП "Суднобудівний завод імені 61 комунара" перекрили автодорогу Миколаїв-Одеса, що проходить через Варварівський міст (Миколаїв), вимагаючи виплатити борги із заробітної плати.

"На місці події охорону громадського порядку здійснюють правоохоронці Управління превентивної діяльності, працює слідчо-оперативна група Центрального відділу поліції ГУ Нацполіції в Миколаївській області та загони патрульної поліції. Сповіщені відповідні служби і державні органи про проведення протестної акції", - повідомляє у вівторок Відділ комунікації поліції Миколаївської області.

В інформації зазначено, що також громадяни перекрили рух транспорту по вулиці Бузький бульвар. Зараз патрульні поліцейські забезпечують об'їзд учасникам дорожнього руху. Зазначена подія внесена в журнал Єдиного обліку.

Як повідомлялося, наприкінці жовтня "Укроборонпром" поінформував про зупинку роботи ДП "Суднобудівний завод ім. 61 комунара" у зв'язку з відсутністю рішення уряду про відновлення припиненої в лютому 2015 року компенсації витрат підприємства на утримання недобудованого крейсера "Україна". За даними прес-служби, станом на кінець жовтня заборгованість суднозаводу із зарплати оцінювали у понад 58 млн грн, держконцерн озвучив звернення до органів центральної виконавчої влади з проханням посприяти у вирішенні ситуації з боргами на суднозаводі.

Під час "години запитань до уряду" у Верховній Раді в листопаді прем'єр-міністр Володимир Гройсман висловив упевненість, що погашення заборгованості із зарплати на суднозаводі повинен вирішити держконцерн "Укроборонпром", в управлінні якого перебуває підприємство. Він також заявив, що у вирішенні долі недобудованого крейсера "Україна" уряд буде спиратися на підготовлені за підсумками вивчення цього питання висновки Ради національної безпеки і оборони (РНБО). Тоді ж прем'єр доручив розібратися із ситуацією з погашенням заборгованості на суднозаводах "Укроборонпрому" першому віце-прем'єру, голові МЕРТ Степану Кубіву і доповісти про результати до 27 листопада.

На засіданні Кабінету Міністрів 13 грудня уряд ухвалив рішення доручити "Укроборонпрому" до 25 грудня забезпечити погашення заборгованості із зарплати на суднозаводі.

18 грудня 2017 року в дежконцерні "Укроборонпром" повідомили, що пов'язують правове врегулювання ситуації з погашенням заборгованості із заробітної плати на ДП "Миколаївський суднобудівний завод", що входить до держконцерну, з прийняттям рішення уряду про долю ракетного крейсера "Україна", який перебуває на балансі підприємства

"Виплата заробітної плати працівникам підприємства повністю залежить від Кабінету Міністрів, який повинен ухвалити рішення щодо ракетного крейсера "Україна", - сказано в поширеній у понеділок заяві прес-служби держконцерну.

"Компенсація заборгованості із зарплати на суднозаводі за рахунок інших підприємств суперечить нормам українського законодавства із ведення фінансово-господарської діяльності, відповідно до яких "Укроборонпром" не має права розподіляти активи між підприємствами-учасниками концерну", - зазначає прес-служба.

"Рішення забрати кошти в інших активних підприємств оборонно-промислового комплексу України, зокрема ДП "Антонов", ДП "ХКБМ ім. Морозова", ДАХК "Артем" та інших призведе до зриву планів цих підприємств з оновлення та розширення виробництва для виготовлення озброєння для української армії", - додали в "Укроборонпромі".

"Саме тому чи не єдиний легітимний механізм вирішення питання щодо погашення заборгованості із заробітної плати (на Миколаївському суднозаводі - ІФ) покладено в основу проекту урядового рішення, підготовленого за участю "Укроборонпрому", - йдеться в заяві.

За даними прес-служби, обсяг заборгованості із зарплати на ДП "Миколаївський суднобудівний завод" оцінюється на сьогодні в 61,1 млн грн.

Ракетний крейсер "Україна" (до 1998 року - "Адмірал флоту Лобов") було закладено для ВМФ СРСР на Миколаївському "суднобудівному заводі ім. 61 комунара" у 1984 році і він мав бути четвертим кораблем проекту 1164 ("Атлант"). У 1990 році крейсер спустили на воду, в 1996 році його добудову припинено через відсутністю фінансування. На різних етапах в Києві заявляли про плани добудови або продажу крейсера закордонним замовникам, зокрема Індії, КНР, РФ, проте ці плани так і не були реалізовані. Ступінь готовності військового корабля оцінювали в понад 90%, крейсер було частково оснащений артилерійським і радіотехнічним озброєнням. За деякими оцінками, утримання крейсера обходилося бюджету в розмірі близько $ 1 млн на рік.

З урахуванням відсутності на сьогоднішній день будь-яких перспектив продажу або добудови крейсера на потужностях вітчизняного Судпрому, а також з кожним роком все більш високого ступеня зношення матеріалів і устаткування корабля, серед економічно доцільних варіантів фахівці називають демонтаж придатного для реалізації обладнання і утилізацію крейсера.

ДП "Миколаївський суднобудівний завод", що за рішенням уряду входить до складу "Укроборонпрому" з 2011 року, в минулому - один з найбільших суднозаводів України, що випускав, зокрема, військові кораблі. В останні роки суднозавод має проблеми із завантаженням замовленнями і кадрами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сили оборони відбили з початку доби 151 ворожу атаку - Генштаб

Запоріжжя: Масштабна пожежа в п’ятиповерховому будинку – 9 постраждалих, серед них діти

Негода в Харкові: Троє постраждалих через обвал даху, загибла жінка та травмована дитина

Зеленський: Ми робимо все, щоб Україна отримала якнайбільше засобів для збиття дронів, для збиття ракет

Зеленський після зустрічі з Умєровим анонсував зміни в державних інституціях найближчим часом

Макрон засудив 30% мита США на експорт з ЄС і закликав до відповіді Євросоюзу

Потреба у дронах-перехоплювачах очевидна, але розробка займе час — Фройдінг

У Києві затримали підозрюваного у вбивстві на Троєщині, йому обрано запобіжний захід

Німеччина сподівається досягти угоди щодо купівлі систем Patriot для України, у понеділок Пісторіус відвідає Вашингтон - Фройдінг

Президентка Єврокомісії: 30% тариф США зашкодить бізнесу та споживачам по обидва боки Атлантики

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА