19:04 28.12.2017

Amazon збільшила частку в загальному обсязі інтернет-продажів у передсвятковий сезон до 45-50%

1 хв читати
Amazon збільшила частку в загальному обсязі інтернет-продажів у передсвятковий сезон до 45-50%

Частка Amazon.com в загальному обсязі роздрібних інтернет-продажів за передсвятковий сезон цього року склала близько 45-50% у порівнянні з 38% роком раніше, свідчать дані аналітичної компанії GBH Insights.

Сервіс пріоритетної доставки Prime, діючий в Amazon, став "дорогоцінним каменем в імперії Джеффа Безоса (засновник і глава Amazon - ІФ)", зазначає Деніел Івз, що відповідає в GBH Insights за дослідження в технологічному секторі.

В цілому інтернет-продажі в США в цьому сезоні виросли на 18% у порівнянні з передсвятковим сезоном минулого року, свідчать оцінки GBH.

Число клієнтів сервісу Prime, за даними Д.Івза, становить близько 88 млн, причому їх витрати в цьому році були на 22% вище, ніж роком раніше.

За словами експерта, база клієнтів Prime в Amazon зробила серйозну підтримку інтернет-ритейлеру в жорстко конкурентному ціновому середовищі при більш конкурентоспроможних цінах, наприклад, Wal-Mart, а також Target і BestBuy.

Згідно з оцінками GBH, частка Wal-Mart в загальному обсязі роздрібних продажів в інтернеті в цьому сезоні зросла вдвічі порівняно з тим же періодом роком раніше.

На думку Д.Івза, Wal-Mart стає найбільшим конкурентом Amazon в інтернеті, проте обійти інтернет-рітейлера буде складно - в тому числі через зростання числа клієнтів сервісу Prime.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА