"Укртелеком" заявляє про можливе припинення дзвінків між стаціонарними номерами і номерами lifecell із вини мобільного оператора

ПАТ "Укртелеком" заявляє про відмову мобільного оператора lifecell продовжувати або ж укладати з нею новий договір про взаємоз'єднання мереж, повідомили "Інтерфакс-Україна" у прес-службі "Укртелекому".
"Незважаючи на рішення Lifecell припинити договір про взаємоз'єднання мереж "Укртелеком" lifecell, починаючи з 1 січня 2018 року, компанія" Укртелеком "продовжить обслуговувати всі дзвінки з мережі lifecell, зокрема і міжнародні дзвінки, і дзвінки на номери 0800. Компанія lifecell ініціювала припинення дії поточного договору з "Укртелекомом" і відмовилася від укладення нової угоди. Ми робимо все можливе, щоб якомога швидше вирішити це питання, а до цього часу "Укртелеком" забезпечує зв`язок у звичайному режимі , - наголошується в повідомленні, розміщеному на сайті оператора фіксованого зв'язку.
У разі непідписання такого договору абоненти "Укртелекому" не зможуть дзвонити на номери абонентів lifecell і навпаки.
"Зараз основними проблемами за договором є те, що lifecell хоче припинити термінацію міжнародного трафіку на своїй мережі транзитом через "Укртелеком". Ми вважаємо, що збереження транзиту міжнародного трафіку забезпечить збереження ринкової конкуренції на ринку пропуску трафіку. З рештою учасників ринку така практика існує", - зазначають в "Укртелекомі".
Ще одним проблемним питанням у компанії називають бажання lifecell підняти ставку інтерконекту за послугою дзвінків на номером 0800 з поточної в 23 коп./хв до 36 коп./хв. У свою чергу "Укртелеком" пропонує знизити цю ставку до 15 коп/хв.
Як повідомлялося, в серпні 2016 року Національна комісія, що здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації, вирішила знизити ставку інтерконекту між мережами з 23 коп./хв до 15 коп./хв.
За підрахунками регулятора собівартість інтерконекту становить близько 5-7 коп.за хвилину.