Facebook змінить спосіб видачі повідомлень у стрічках соцмережі, віддасть пріоритет показу постів друзів

Facebook суттєво змінить спосіб видачі повідомлень в новинних стрічках користувачів: тепер пріоритет буде в показу постів друзів, а не комерційних користувачів або медіа-компаній, що може призвести до зменшення доходів соцмережі від розміщення реклами.
Глава компанії Марк Цукерберг повідомив на своїй сторінці в Facebook, що масштабні зміни потрібні, щоб "сприяти повноцінному спілкуванню людей".
При цьому він визнав, що ці зміни можуть негативно позначитися на фінансових показниках Facebook.
"Ми вносимо великі зміни в те, як ми розвиваємо Facebook", - зазначив М.Цукерберг.
За його словами, нова мета, яку він ставить перед розробниками Facebook, - це не допомога клієнтам у пошуку потрібного контенту, а допомога у повноцінному спілкуванні.
"Коли ми внесемо ці зміни, ви будете бачити менше загального контенту, такого як, наприклад, пости представників бізнесу, брендів і медіа, - заявив М.Цукерберг. - Я розраховую, що після змін час, який люди будуть проводити у Facebook, зменшиться . Але я також очікую, що цей час вони будуть проводити в соцмережі з більшою користю".
Користувачі Facebook виявили, що ділові пости і повідомлення медіа-видань в їхніх стрічках у соцмережі відтісняють на другий план особисті моменти, які спонукають їх більше спілкуватися один з одним, зазначив М.Цукерберг.
Тим часом наукові дослідження й аналіз, проведений Facebook, виявили, що відчуття "більшою зв'язку і меншої самотності" корелюється зі "ступенем щастя і здоров'я в довгостроковій перспективі".
"Водночас пасивне читання постів або перегляд відео, навіть у разі, якщо вони є цікавими й інформативними, може не бути настільки ж сприятливим", - пише М.Цукерберг.
За його словами, користувачі Facebook почнуть помічати зміни у видачі повідомлень в своїх стрічках уже в найближчі тижні.
Зміна пріоритетів Facebook є тривожним сигналом для багатьох видань, а також представників бізнесу, які використовують соцмережу для залучення клієнтів, пише MarketWatch.
У минулому кварталі доходи Facebook від розміщення реклами становили близько $10,14 млрд.