21:22 12.01.2018

Передплата друкованих ЗМІ на 2018 рік через "Укрпошту" скоротилася на 9%

1 хв читати
Передплата друкованих ЗМІ на 2018 рік через "Укрпошту" скоротилася на 9%

Передплата друкованих видань на 2018 рік через "Укрпошту", найбільшого оператора на ринку доставки преси, сягнула близько 91% передплати на 2017 рік, найменше падіння — у місцевих ЗМІ, найбільше — у міжнародних, повідомив генеральний директор Української асоціації видавців періодичної преси (УАВПП) Олексій Погорєлов.

"Результати передплати на 2018 рік: місцева преса - 95% до передплати станом рік тому, національні видання - 88%, зарубіжні видання - 43%. Загалом - 91%", - написав він на своїй сторінці у Facebook.

Як уточнив О.Погорєлов агентству "Інтерфакс-Україна" з посиланням на дані "Укрпошти", кількість екземплярів передплачених на 1 січня 2018 року газет і журналів становила 9 млн 111,98 тис., із них 5 млн 303,54 тис. - українських видань, 3 млн 807,53 тис. - місцевих видань, 0,91 тис. - іноземних газет і журналів.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

НАБУ наголошує на готовності до будь-яких перевірок

Редакції багатьох російськомовних регіональних ЗМІ виявляють бажання частково або повністю перейти на українську мову

В Україні реформовано лише 15% державних друкованих ЗМІ

СБУ розкрила діяльність мережі підконтрольних РФ медіаструктур, проводить обшуки в офісі "РИА Новости-Украина"

Турчинов просить СБУ розглянути питання внесення до списку санкцій електронних ЗМІ, які транслювали "військовий парад "ДНР"

На Київщині невідомі відібрали у працівника "Укрпошти" 200 тис. грн

Командувач Об'єднаними силами обіцяє відкритість для ЗМІ у питаннях, що не становлять держтаємницю

"Укрпошта" відкрила "Арт Хаб" у будівлі Головпоштамту в Києві

Правоохоронці оглядали журналісток в Оболонському суді Києва в рамках закону, щоб уникнути провокацій – поліція

"Укрпошта" просить "Євро-Укрпошту" інформувати клієнтів про відсутність зв'язку між компаніями

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА