Інтерфакс-Україна
12:41 01.02.2018

Український ринок медійної інтернет-реклами у 2017 р. зріс на 40%

2 хв читати
Український ринок медійної інтернет-реклами у 2017 р. зріс на 40%

Ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2017 році становив 2,51 млрд грн, що на 40% більше, ніж у 2016 році, повідомляє Інтернет Асоціація України (ІнАУ).

При цьому, за даними асоціації, в доларах США цей показник перевищив рівень 2012 року ($94,46 млн проти $74,33 млн), але ще не досяг рівня 2013 року ($114,6 млн).

В ІнАУ також наголошують, що ці цифри не включають показники пошукової інтернет-реклами та низку інших складових, які в сумі з медійною інтернет-рекламою становлять сегмент digital-реклами.

"За динамікою зростання інтернет-реклама значно випереджає інші сегменти рекламного медіа-ринку України. Так, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, зростання сегмента телевізійної реклами у 2017 році становило 29% порівняно з 2016 роком, реклами в пресі - 18%, радіореклами - 20%", - наголошується в прес-релізі асоціації.

Частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами, за даними дослідження ІнАУ, в 2017 році становила 52,5%.

Найбільшим сегментом медійної інтернет-реклами стала банерна реклама, яка займає 49,67% ринку (51,2% у 2016 році). Реклама у відеоплеєрі (pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) становила 26,24 (у 2016 році - 28,7%), реклама In-page video (content-roll) - 2,16% (минулого року - 4,8%), інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці та ін.) - 12,09% (у 2016 році - 12,3%).

При цьому частка спонсорства за рік зросла з 3% до 9,83%.

Частки мобільної медійної інтернет-реклами (орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) у частках від загального обороту медійної інтернет-реклами становили: 14% для банерної реклами, 11,55% для In-stream video, 5,55% для In-page video ( content-roll), 3,36% - для нестандартних рішень і лише 1% припав на спонсорство.

Також було визначено частку соціальних медіа і месенджерів (FB, VK, "Одноклассники", Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.) у рекламі - 26,49%.

Методика вимірювання обсягу медійної інтернет-реклами базувалася на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.

"У дослідженні взяли участь провідні агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine, ADV Group Ukraine, ITCG, IPlace, Qreachers, Publicis Groupe Media, TMGU, AdWork, Dievo, MediaHead, Neos, Promodo, newage, WebPromo, SeoMarket, а також представники найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів: "Автоцентр", Edipress, "Люкс" (24-й канал), RBC, RIA, Ukr.net, UMH/Digimedia, Admixer, DMDim/Go2Net, FISH, DigitalDecisions, Adwise, T-Sell, Rontar, All.biz, Online.ua, "Новое время", RST, "Обозреватель", - наголошується в повідомленні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Генштаб підтвердив ураження об'єкта ВПК РФ – заводу напівпровідникових приладів в Орловській області

Зеленський підписав закон щодо безперешкодної торгівлі з європейськими партнерами під час переходу на оновлені правила походження

Внаслідок нічних авіаударів по Купʼянську і Нечволодівці постраждали троє мирних жителів

Україна готова сприяти збільшенню самодостатності африканських партнерів, зокрема завдяки українським агротехнологіям

Туск: Україна має бути в НАТО, це питання нашої безпеки, а не симпатій

Третій заарештований у справі про підпали, пов’язаній зі Стармером, також є українцем – ЗМІ

Новообраний президент Румунії виступає за підтримку України, але проти направлення військових

Київ передає 350 тонн дизпалива для потреб ГУР

Комбат "Маґури" Ширшин пояснив причини своєї публічної заяви

Працівники податкової продавали інформацію з державних баз даних

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА